24 mei 2025: meeting The Gallery Brummen

Op welke dag of dagen zou je kunnen?

• zaterdag 10 mei

Stemmen: 11 50,0%
  • zaterdag 17 mei

Stemmen: 14 63,6%
  • zaterdag 24 mei

Stemmen: 18 81,8%
  • zaterdag 31 mei

Stemmen: 16 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
Maar natuurlijk, alleen moeten ze wel rijden want stilstaand kun je revven wat je wil, er gebeurt niks :ROFLMAO:

Maar wellicht komt de IS-F nog...dat is wel even genieten qua geluid! Oh wacht ff.. LS400 (hoe kon ik dat vergeten) en LS430 natuurlijk ook wel.
Vooralsnog is het plan dat ik ga afreizen met de IS F richting Brummen.
Het is een van de 11 facelift uitvoering in Nederland. De kleur is Ultra Sonic Blue met volledig zwart interieur en bouwjaar 2013. Er rijdt maar 1 facelift uitvoering in Nederland in deze kleur.
Ik ben er ook iets eerder want moet helaas weer op tijd weg 🫤. Dus op tijd aanwezig zijn als je de IS F wilt beleven 😉.

Zin in!!
Vanmiddag tussen de buien door de auto gewassen, gekleid en een klein laagje glansspul erop, en alles vanbinnen gestofzuigd e.d. :cool:

11:00 aankomst.
Rond 11:30/11:45 koffie+appeltaart binnen.
Daarna vrij om te gaan en staan waar men wil.
Men zegt dat het tot 14u droog blijft :rolleyes:

Foto's kunnen in dit topic, dan hebben we alles bij elkaar.

Tot morgen!

Laatst bewerkt:
Persoonlijk ben ik juist erg benieuwd naar jouw auto Primi. Mijn vrouw en ik worden ook ouder en dit jaar gaan we voor het eerst niet met ons vijven (drie kinderen) op vakantie. Eens al er dus een andere auto komen, liefst een Lexus en dan is de UX een alternatief.

Leuk om elkaar te zien en ook prachtig qua locatie en wat daar te zien is. Kwart voor negen die kant op... tot morgen (y) :)

• Leuk
Waarderingen: Primi
Voor mij een thuiswedstrijd, kwart voor 11 die kant op en ik haal het ook.

Alleen morgen nog even de stofzuiger erdoor. Daar was ik nog niet aan toegekomen.

Voor mij was de keuze voor Lexus er een met het hart en de UX volgde na een rationeel lijstje Lexustypes vergelijken. Groot genoeg (net aan), relatief zuinig, en voldoende trekgewicht voor mijn bagagewagentje met fietsen. Ik ben nog elke dag erg blij met mijn keuze!

Ik durf bijna niet meer te komen met al die glimmende wagens die er straks staan, de mijne is een buitenslaper, morgenochtend door de wasstraat omdat voor de deur wassen een hoop gedoe is vanaf 2 hoog achter en eens goed schoonmaken met kleien en lekker in de wax zetten heb ik in de planning voor in m'n vakantie.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Ik durf bijna niet meer te komen met al die glimmende wagens die er straks staan, de mijne is een buitenslaper, morgenochtend door de wasstraat omdat voor de deur wassen een hoop gedoe is vanaf 2 hoog achter en eens goed schoonmaken met kleien en lekker in de wax zetten heb ik in de planning voor in m'n vakantie.
Je rijdt in een LEXUS, je hoeft nergens voor te schamen, al helemaal niet met een LS(y)(y)

Veel plezier allen vandaag, en ik kijk uit naar de foto's!!
Als ik niet morgenochtend op vakantie had gegaan was ik gekomen vandaag, ondanks de afstand, maar ben te druk met voorbereiden voor vertrek....🤷‍♂️

Dus nogmaals, veel plezier!!!

• Leuk
Waarderingen: D43m0n
Vandaag ga ik wat kilometers maklen.
Eerst vanuit Steenwijk naaf Brummen. Genieten van al het moois!
Dan terug naar Steenwijk, vrouwlief ophalen en dan door naar Baarn, oudste zus oppikken.
Vervogens naar Ede, verjaardag broer, en dan 's avonds terug naar Baarn, zus thuisbrengen, en tenslotte weer naar Steenwijk.
Zin an! #rijdeninlexusisgeenstraf :LOL:

Vandaag ga ik wat kilometers maklen.
Eerst vanuit Steenwijk naaf Brummen. Genieten van al het moois!
Dan terug naar Steenwijk, vrouwlief ophalen en dan door naar Baarn, oudste zus oppikken.
Vervogens naar Ede, verjaardag broer, en dan 's avonds terug naar Baarn, zus thuisbrengen, en tenslotte weer naar Steenwijk.
Zin an! #rijdeninlexusisgeenstraf :LOL:
Wat een verwennerij weer 🥳

Het was gezellig. Leuk om al die mooie Lexus te zien en te zien wie er achter al die forumnamen zitten.

Quattrootje nogmaals bedankt voor het organiseren.

Respect voor de mensen die van ver kwamen. Ik ben alweer thuis. In 9 minuten. De foto's volgen later!

• Leuk
Waarderingen: D43m0n
Eentje vast dan. Mocht iemand bezwaar hebben dat hij/zij/de auto erop staat laat het weten dan haal ik hem weg. Ik krijg onmogelijk al die kentekens eraf.

Bijlagen

• 20250524_122718.jpg
    20250524_122718.jpg
    606,6 KB · Weergaven: 33