24 mei 2025: meeting The Gallery Brummen

Op welke dag of dagen zou je kunnen?

• zaterdag 10 mei

Stemmen: 11 50,0%
  • zaterdag 17 mei

Stemmen: 14 63,6%
  • zaterdag 24 mei

Stemmen: 18 81,8%
  • zaterdag 31 mei

Stemmen: 16 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    22
  • Opiniepeiling gesloten .
Ook mooi, maar ik heb moeite met het links rijden in een auto waarbij het stuur aan de rechterkant zit.
Schiet me ineens te binnen… schrijven ze daar ook overwegend met de linkerhand en van rechts naar links :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Bobusa
Hey @Bobusa , zie ik tussen de vele mooie foto’s ook een rode Testarossa?
Als kind had ik jarenlang een poster op mijn slaapkamer hangen (droomauto) :love:
20250524_140401.jpg

Yup, er stonden er 3 geloof ik :D

• Geweldig
Waarderingen: Johnny Le
Was een leuke meeting.

Ook meteen wat gezichten bij forumnamen kunnen plaatsen.
Mooie auto's gezien, Lexussen buiten (ikzelf mocht als enige CT in het rijtje staan), maar binnen stond ook erg mooi spul.

F40 en Testarossa zijn jongensdromen, maar de Jaguar XJ220 was voor mij nr1
Wel jammer dat inderdaad de witte DeTomaso achter het lintje stond...

Iedereen bedankt, in het byzonder @quattrootje

Mooie auto's gezien, Lexussen buiten (ikzelf mocht als enige CT in het rijtje staan), maar binnen stond ook erg mooi spul.
Ik vond jouw CT erg fraai. Heb je helaas er niet over kunnen spreken. Mooie auto met dat zwarte accent op het dak! Een zeldzaam exemplaar denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Namssam
Even om de administratie af te ronden:
Er hadden zich 15 leden aangemeld en deze hadden betaald. Er schoven in totaal 19 personen aan voor de koffie. Helemaal prima natuurlijk! Ik heb de rekening voldaan. 3 zijn er al getraceerd maar 1 persoon heb ik nog niet in the picture. Kan die persoon mij even een pb sturen? Dan kunnen we het resterende bedrag nog even afhandelen :D
Nog even een reminder voor bovenstaande, met name de vetgedrukte tekst.
Was er, behalve Speedy J, nog iemand anders die iemand meegenomen had en ook aanschoof voor koffie?
Of een ander lid die spontaan aanschoof en niet vooraf heeft laten weten te komen (wat helemaal prima is natuurlijk).

Laat het me svp even weten, dan regelen we dat :D

Gezien de uitmuntende staat van de IS F ben ik ook erg benieuwd naar de sportcross. Misschien wil je binnenkort eens wat foto’s met ons delen? 😇
De IS300 Sportcross is momenteel van huis voor kleine reparatie, regulier onderhoud en apk. De Sportcross gaat daarna in verkoop. Zodra de auto weer thuis is kan ik meer foto’s delen.

Bijlagen

• IMG_6309.jpeg
    IMG_6309.jpeg
    4 MB · Weergaven: 16
  • Leuk
Waarderingen: quattrootje en D43m0n