mlcoolj zei:nice Alan, doorrijden, kan ik je auto over een tijdje wel betalen
Mr.Ruben zei:Woon jij in je auto? 300.000 je gaat mijn is uit 1999 straks nog voorbij wat nu 311.000 heeft gelopen
Alor zei:Niet bijzonder maar logisch :rulez:
Je moet net zo trots zijn als die Volvorijders
Feli Alan , ik moet er nog ong 14 jaar op wachten. :mrgreen:
blue-eyes zei:ik vind het wel bijzonder. Alhoewel Lexus bekend is om haar betrouwbaarheid ken ik geen enkele IS gen II welke deze KM stand heeft gehaald.
Dat Volvo's en Mercedessen, met name diesels, de 5 ton bij wijze van spreken allemaal aantikken weten we wel.
En ja, alle merken hebben wel een wagen die het doet maar niet zo massaal als de 2 genoemde merken.
Lexus LS komt daar nu ook meer en meer in de buurt, maar nogmaals, de IS heb dit nog niet zien doen.
Ik teken ervoor zo'n stand met dermate weinig issues!
Gertjeej zei:blue-eyes zei:ik vind het wel bijzonder. Alhoewel Lexus bekend is om haar betrouwbaarheid ken ik geen enkele IS gen II welke deze KM stand heeft gehaald.
Dat Volvo's en Mercedessen, met name diesels, de 5 ton bij wijze van spreken allemaal aantikken weten we wel.
En ja, alle merken hebben wel een wagen die het doet maar niet zo massaal als de 2 genoemde merken.
Lexus LS komt daar nu ook meer en meer in de buurt, maar nogmaals, de IS heb dit nog niet zien doen.
Ik teken ervoor zo'n stand met dermate weinig issues!
Ik meen ergens op een lexus forum in de VS gelezen te hebben dat er een IS250 is met een bizar hoge kilometerstand (680dkm, 425 miles, dit even uit me hoofd). Dit zonder noemenswaardige problemen enkel afgebladerde lak en een versnellingsbak die er mee op was gehouden. (de bron moet ik nog even verschuldigd blijven).
Alan zei:Ken wel 1 uit USA met 250k Miles dus ongeveer. 450k km met diezelfde probs waar jij het over hebt. Slippen van de bak. Dus ik heb nog even te gaan
GWS zei:Alan zei:Ken wel 1 uit USA met 250k Miles dus ongeveer. 450k km met diezelfde probs waar jij het over hebt. Slippen van de bak. Dus ik heb nog even te gaan
Eh...bij Mo was het wel bij 265k miles over en sluiten (iig de bak)...maar zekers een prestatie gezien het weinige echte onderhoud dat ie beschreef (niks geen regelmatige intervallen, 1 grote beurt bij 120k miles en bougietjes gewoon lekker 2 ton kilometers laten zitten :O )
Net als bij jou zegt het ook veel over de berijder en niet alleen de auto dus geef jezelf een paar schouderklopjes Alan :rulez:
Dat doet me ook nog de vraag rijzen : tank je nog steeds enkel RON98 ?
blue-eyes zei:Dat gaat 'm niet lukken. Dan heeft Alan inmiddels de dan al 5 jaar oude GS450H F-sport van je overgenomen
Daarnaast is dat geen IS, een LS motor lijkt me gevoelsmatig wat betrouwbaarder? Wie spreekt me tegen met bewijs
Alan zei:Slim parkeren