Aangeboden: Lexus diensten door monteur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag de beveiliging van de DVD speler in mijn CT laten verwijderen. Nu kan ik DVD's afspelen terwijl de auto rijdt. Ik heb dit laten doen bij een particulier iemand. Mijn ervaring met deze persoon was erg goed. Een erg vriendelijke man die ook hartstikke aardig is. Hij deed wat er afgesproken was en in de helft van de van tevoren besproken tijd.

Al met al ben ik zeer tevreden en ik raad deze man ook erg aan. Dus mocht je interesse hebben, stuur me een bericht.

Gr, Maistah

(Uiteraard dit allemaal mogelijk gemaakt door Rebecca!)
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Re: Aangeboden: Lexus diensten door monteur uit Enschede

Niet met de eer gaan strijken he? Als iemand wat voor elkaar moet hebben met hun Lexus dan kun je mij contacteren. Rene is namelijk een goede kameraad van mij en ik sta dagelijks met hem in contact.

Greetz,
Beccca
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Re: Aangeboden: Lexus diensten door monteur uit Enschede

Hoezo dat dan Alor. Maistah is contact gekomen met deze monteur door mij. Ik had hier een topic willen beginnen van de week nadat hij daar afgelopen zaterdag is geweest, zodat de mede forum leden die ook dingen voor elkaar willen hebben met hun Lexus mij kunnen contacteren om gebruik te kunnen maken van zijn diensten.

Greetz,
Becca
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Aangeboden: Lexus diensten door monteur uit Enschede

Wij snappen dat hij via jou in contact is gekomen met de monteur en dat waarderen we als lexusforum/leden natuurlijk zeker. Wat Alor wilt zeggen is, dat dit soort diensten normaliter eerst besproken moet worden met het lexusforum team. Dit is om te voorkomen dat er diensten via het forum lopen, die misschien hier niet gewenst zijn.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Re: Aangeboden: Lexus diensten door monteur uit Enschede

becca zei:
Niet met de eer gaan strijken he? Als iemand wat voor elkaar moet hebben met hun Lexus dan kun je mij contacteren. Rene is namelijk een goede kameraad van mij en ik sta dagelijks met hem in contact.

Greetz,
Beccca



????????????????????????? Wow, wist niet dat we zo met elkaar omgingen hier, we proberen elkaar alleen te helpen zonder er beter van te worden of met de eer te strijken, maar goed dan zal ik wel een beetje van m'n padje af zijn,.................................. :neutral:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heren en dame,

Ik denk niet dat het gesprek hier ten goede komt aan de aangeboden dienst. Ik stel voor dat Maistah en Becca samen hun verhaal uitwerken via PM en een nieuw topic aanmaken. Daarna verwijder ik dit topic. Tot die tijd gaat deze op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.