Aangenaam! (Arjan, Lexus IS 200)

ArjanStokkers

Nieuw hier
18 jun 2022
3
5
3
Hoi allemaal,

Ik ben Arjan en ik ben nu bijna 3 jaar de trotse eigenaar van een Lexus IS 200 uit 2001.

De auto is altijd binnen de familie gebleven en heeft veel emotionele waarde. (Mijn opa, de eerste eigenaar, leeft helaas niet meer.)

Het is mijn doel om de auto zo lang als ik kan zo goed mogelijk te onderhouden. De ultieme droom is om 'm op een dag weer in nieuwstaat te laten verkeren. (Al begint het soms wel te kriebelen om performance upgrades uit te (laten) voeren. Helemaal na het besef van bepaalde mogelijkheden...)

Het Lexusforum ben ik vandaag op het spoor gekomen, n.a.v. de Instagram Stories van CBS Racing. Ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben gehad! (y)

Kan ik hier terecht als ik specifieke vragen heb? :)

Een foto van mijn Lexus IS 200:

@ArjanStokkers Lexus IS 200.jpg
 

Johno

Actief
23 jan 2022
438
188
43
Hoi allemaal,

Ik ben Arjan en ik ben nu bijna 3 jaar de trotse eigenaar van een Lexus IS 200 uit 2001.

De auto is altijd binnen de familie gebleven en heeft veel emotionele waarde. (Mijn opa, de eerste eigenaar, leeft helaas niet meer.)

Het is mijn doel om de auto zo lang als ik kan zo goed mogelijk te onderhouden. De ultieme droom is om 'm op een dag weer in nieuwstaat te laten verkeren. (Al begint het soms wel te kriebelen om performance upgrades uit te (laten) voeren. Helemaal na het besef van bepaalde mogelijkheden...)

Het Lexusforum ben ik vandaag op het spoor gekomen, n.a.v. de Instagram Stories van CBS Racing. Ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben gehad! (y)

Kan ik hier terecht als ik specifieke vragen heb? :)

Een foto van mijn Lexus IS 200:

Bekijk bijlage 179735
Een mooie wagen en wat bijzonder dat deze al zo lang in de familie is. Welkom op het forum.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Altijd groot respect voor mensen die hun auto tiptop in orde houden en erg mooi dat zo'n auto de link naar jouw opa in stand houdt!
Ik ga er van uit dat je nog erg lang veel plezier zult beleven aan jouw wagen.
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Welkom op het forum en hopelijk tot ziens op een volgende Lexus meeting; die van gisteren was enorm geslaagd, zie binnenkort de foto's onder Meetings en Evenementen. Jouw mooie familie-IS200 is een jaar jonger dan de mijne. Ik wil nooit meer een andere auto ;)...Loop het forum eens rustig door mocht je vragen hebben, onderaan vind je de specifieke modellen apart vermeld.