Aangenaam kennis maken

Renza800

Nieuw hier
12 mrt 2022
4
9
3
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.

Mijn naam is Pieter van Roij 61 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen, 1 studerende dochter en 1 zoon autoliefhebber en autotechnicus werkzaam bij een Toyota dealer.

Sinds zaterdag 12 maart 2022 ben ik in het gelukkige bezit van een SC430 bj 2007 donkerrood met camelkleur interieur. De SC heeft slechts 112.000 km gelopen en is in een hele mooie algehele staat. Na 35 jaar motorrijden heb ik de laatste 5 jaar mogen genieten van een Honda S2000 wat motorrijden benaderd. De leeftijd begint echter te tellen dus moest ik op zoek naar meer comfort. Een zoektocht naar een Mercedes Sl bracht me bij een Lexus sc 430. Horror verhalen over reparaties bij sl's en een voorkeur voor Japanse betrouwbaarheid maakte dat ik me ben gaan verdiepen in een SC. Na een week kan ik al zeggen dat de auto is wat ik zocht. Comfortabel, soepel en snel als het moet of mag. Een paar puntjes moeten nog op de i gezet worden maar ik weet nu al dat de SC nog lang bij me zal zijn. Ik kijk ernaar uit om ervaringen en tips me jullie te delen.

Groeten, Pieter
 

Bijlagen

  • DSC_0403.JPG
    DSC_0403.JPG
    7,3 MB · Weergaven: 67
  • DSC_0421.JPG
    DSC_0421.JPG
    9,7 MB · Weergaven: 66

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
702
628
93
Welkom en gefeliciterd met de SC, schitterende kleur. Zal wel toch even wennen zijn na een Honda S2000 :)
 

Renza800

Nieuw hier
12 mrt 2022
4
9
3
Klopt is compleet anders maar minder uitdagend en anders leuk. Meer geschikt voor mijn leeftijd vanwege het comfort.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
461
205
43
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen.

Mijn naam is Pieter van Roij 61 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen, 1 studerende dochter en 1 zoon autoliefhebber en autotechnicus werkzaam bij een Toyota dealer.

Sinds zaterdag 12 maart 2022 ben ik in het gelukkige bezit van een SC430 bj 2007 donkerrood met camelkleur interieur. De SC heeft slechts 112.000 km gelopen en is in een hele mooie algehele staat. Na 35 jaar motorrijden heb ik de laatste 5 jaar mogen genieten van een Honda S2000 wat motorrijden benaderd. De leeftijd begint echter te tellen dus moest ik op zoek naar meer comfort. Een zoektocht naar een Mercedes Sl bracht me bij een Lexus sc 430. Horror verhalen over reparaties bij sl's en een voorkeur voor Japanse betrouwbaarheid maakte dat ik me ben gaan verdiepen in een SC. Na een week kan ik al zeggen dat de auto is wat ik zocht. Comfortabel, soepel en snel als het moet of mag. Een paar puntjes moeten nog op de i gezet worden maar ik weet nu al dat de SC nog lang bij me zal zijn. Ik kijk ernaar uit om ervaringen en tips me jullie te delen.

Groeten, Pieter
Die zie je niet zo heel veel, ziet er prachtig uit.
 

ErikB

Hoort erbij
23 feb 2022
53
41
18
Mooie wagen Pieter ! en met zoon als autotechnicus geen probleem als er ooit iets mee mocht zijn ;)
Veel plezier er mee.
 
Laatst bewerkt:

Lexke450

Nieuw hier
30 dec 2021
12
23
3
Prachtige auto en kleur, geniet ervan! Volgens mij heb ik deze ook opgeslagen als favoriet op Marktplaats. Velddriel? S2000 ook super gaaf trouwens, jammer dat de prijzen zo extreem zijn gestegen de laatste jaren, althans indien nog niet in bezit ;).
 
Laatst bewerkt:

Renza800

Nieuw hier
12 mrt 2022
4
9
3
Klopt uit Kerkdriel. Ben er erg blij mee. Kleurtje doet hem goed. Een keertje goed poetsen, nieuwe banden en een grote beurt dan kan het grote genieten beginnen. Je merkt wel dat het een of twee klassen hoger is dan Honda S2000. Ik heb met de Honda geprofiteerd van de waardestijging dus je hoort mij niet klagen.