Goedemiddag, ik heb knoop doorgehakt en een nieuwe RX 450H F sport aangeschaft in Duitsland.
Dit doe ik als particulier en ik moet in Nederland BTW betalen.
Morgen teken ik contract en binnen 10 dagen is de auto beschikbaar.
Wat is de snelste en voordeligste manier om de auto met Nederlands kenteken voor mijn deur te hebben?
Mijn huidige auto heb ik verkocht en ben ik inmiddels kwijt dus ik heb haast.
Heeft iemand op het forum een tip/suggestie of kan dit regelen? Moet ik bijvoorbeeld voor BTW aangifte bij eigen boekhouder zijn en wanneer kan ik dit laten doen?
Het aanbod aan importbedrijven is groot, maar ik zoek de snelste, fijnste en meest voordelige manier om dit te doen. En dat haal ik niet uit alle partijen die op Google staan aangezien de recensies overal verdacht goed staan.
Dit doe ik als particulier en ik moet in Nederland BTW betalen.
Morgen teken ik contract en binnen 10 dagen is de auto beschikbaar.
Wat is de snelste en voordeligste manier om de auto met Nederlands kenteken voor mijn deur te hebben?
Mijn huidige auto heb ik verkocht en ben ik inmiddels kwijt dus ik heb haast.
Heeft iemand op het forum een tip/suggestie of kan dit regelen? Moet ik bijvoorbeeld voor BTW aangifte bij eigen boekhouder zijn en wanneer kan ik dit laten doen?
Het aanbod aan importbedrijven is groot, maar ik zoek de snelste, fijnste en meest voordelige manier om dit te doen. En dat haal ik niet uit alle partijen die op Google staan aangezien de recensies overal verdacht goed staan.