Erik de Fotograaf
Actief
- 21 jan 2014
- 250
- 17
- 0
Hey Sander,
Mijn IS300Sc is in Nov 2002 op kenteken gezet bij Lexus Breukelen voor een eigenaar in Blaricum. De auto heeft hij 3 jaar gehad en is met 96.000km verkocht de 2e eigenaar. Deze heeft de auto in 2012 ingeruild op een Nissan Pick-up ivm een nieuwe liefde en een paardentrailer. Uit de gegegevens bij Lexus blijkt mijn auto steeds keurig zijn beurtjes te hebben gehad en bij 152.000km de distributie. Toen ik de auto kocht stond er 169.000km op de klok die via NAP ook herleidbaar was.
Gezien het verschil tussen mijn aankoopprijs en de marktprijs is het een ingecalculeerd risico dat er ergens een pakkingkje kan gaan lekken. Echter mijn ervaring met Toyota's is zo goed dat ik die gok wel aandurfde.
Ohja, wat voor IS300Sc was de vraag. Zwart met zwartleren bekleding, Lm wielen en verder alles wat origineel op de auto zit. Geen rare zaken zoals verlagen, turbo's blowers of anders snicsnac. (ieder zijn ding)
Mijn IS300Sc is in Nov 2002 op kenteken gezet bij Lexus Breukelen voor een eigenaar in Blaricum. De auto heeft hij 3 jaar gehad en is met 96.000km verkocht de 2e eigenaar. Deze heeft de auto in 2012 ingeruild op een Nissan Pick-up ivm een nieuwe liefde en een paardentrailer. Uit de gegegevens bij Lexus blijkt mijn auto steeds keurig zijn beurtjes te hebben gehad en bij 152.000km de distributie. Toen ik de auto kocht stond er 169.000km op de klok die via NAP ook herleidbaar was.
Gezien het verschil tussen mijn aankoopprijs en de marktprijs is het een ingecalculeerd risico dat er ergens een pakkingkje kan gaan lekken. Echter mijn ervaring met Toyota's is zo goed dat ik die gok wel aandurfde.
Ohja, wat voor IS300Sc was de vraag. Zwart met zwartleren bekleding, Lm wielen en verder alles wat origineel op de auto zit. Geen rare zaken zoals verlagen, turbo's blowers of anders snicsnac. (ieder zijn ding)
Laatst bewerkt: