Aankoop Lexus 450h Nederland/Duitsland

Robin74

Hoort erbij
12 apr 2018
51
8
8
Bedankt, wij kopen auto's etc bieden echt heeele slechte prijzen. Anton ook contact mee gehad. Louwman heeft een inkoopstop.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
836
1
440
63
Inkoopstop? Dan moet je toch als ondernemer zorgen dat je beweging krijgt of zelfs houdt in je voorraad (nieuw en gebruikt)? Zou er in het nieuwe jaar dan nog een extra verkoopronde met aantrekkelijke prijzen voor kopers komen om toch de voorraad weg te werken? Bij veel autobedrijven kun je nieuwe voorraad op de site zien, als je dit een beetje in de smiezen hebt/houdt kun je misschien eens een vriendelijk gesprek voeren over de bereidwilligheid om tegen een scherpe prijs de auto’s van eigenaar te laten wisselen?

Ik hou via Gaspedaal en Marktplaats auto’s in de gaten, het valt me op dat zodra er een mooie uitvoering te koop komt en de prijs is “te mooi om waar te zijn”, dat die auto na een paar dagen als verkocht is. Meestal hebben die auto’s wel de nodige kilometers al gereden of zie je gebruik sporen op de foto’s. Maar die hele mooie exemplaren staan echt te duur naar mijn idee. Het feit dat ze al meer dan een half jaar te koop staan bevestigt voor mij dat anderen dat ook te duur vinden. Als ik m’n auto weer terug heb, ga ik misschien toch eens langs om te praten over de winkeldochter(s). Misschien kan dat ook bij voorraad auto’s?
 

Robin74

Hoort erbij
12 apr 2018
51
8
8
Heel verhaal alleen heb ik daar nu niet veel aan.Of zie ik een verborgen tip over het hoofd?
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
836
1
440
63
Bij veel autobedrijven kun je nieuwe voorraad op de site zien, als je dit een beetje in de smiezen hebt/houdt kun je misschien eens een vriendelijk gesprek voeren over de bereidwilligheid om tegen een scherpe prijs de auto’s van eigenaar te laten wisselen?

om te praten over de winkeldochter(s). Misschien kan dat ook bij voorraad auto’s?
 

Robin74

Hoort erbij
12 apr 2018
51
8
8
Goedenavond, inmiddels ga ik er waarschijnlijk wel uit komen in Nederland qua verkoop en heb ik opties.
Inmiddels ook een nieuwe Duitse versie Lexus RX 450 F Sport(zelfde als Nederlands) design bijna op kop getikt.
Deze staat hier in Nederland nog niet bij dealer.
Ik twijfel tussen een obsidian grau of graphite zwart. En bekleding zwart of donkerbruin.
Ik heb 3 nog kleine kinderen.
Zijn er nog Forumleden met goede tips of suggesties met wat ik moet nemen?
Ik doe alles vanaf plaatjes dus dat is best lastig.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
380
63
Als kleur je grootste dilemma is dan zou ik een Nederlandse auto kopen, maar dat is een gevoelsdingetje, ondanks dat ik in het verleden ook al wel eens geïmporteerd heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
836
1
440
63
Ik twijfel tussen een obsidian grau of graphite zwart. En bekleding zwart of donkerbruin.
Ik heb 3 nog kleine kinderen.
Zijn er nog Forumleden met goede tips of suggesties met wat ik moet nemen?
Mijn eerste ingeving is doen wat je mooi vindt. Jouw auto, jouw eerste keus. De lakkleuren waar je over twijfelt lijken me beiden dicht bij elkaar zitten. Een metaal of mica kleur vind ik altijd mooier, helemaal in een Lexus-lak omdat Lexus doorgaans veel metal-flakes in haar lak stopt voor een diep effect.

Wat bekleding betreft is zwart altijd een veilige kleur, daar valt vrijwel niemand over bij inruil. Bruin is smaakgevoelig vind ik. Zo had ik de kans om als eerste een mooie IS300h te bekijken en dan kopen, maar vanwege het bruine interieur heb ik dat niet gedaan. Ik vind dat gewoon niet mooi, ook al klopt de rest van de auto wel.

Maar kies lekker wat je zelf mooi vindt, dat zijn de voordelen van nieuw kopen!