Aanmelden preview in Louwman museum

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Schrijf jezelf in voor de digitale nieuwsbrief en je wordt uitgenodigd voor de officiele kennismaking van de CT200h op 8 en 9 oktober bij het Louwman museum

www.lexus.nl/ct200h

Dit is niet de bijeenkomst van Lexusforum in Oktober. Deze zal ook een introductie met de CT200h kennen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik kreeg dit in mijn mailbox:

Bekijk honderd jaar autogeschiedenis en eindig bij de gloednieuwe Lexus CT 200h Hybrid. Techologisch zeer vooruitstrevend en vooral in alles een echte Lexus.

Welkom in Den Haag
Graag nodigen we u uit in het nieuwe Louwman Museum te Den Haag, waar u de CT 200h Hybrid als eerste kunt bekijken. Van buiten, van binnen en onder de kap waar u zowel een benzine- als een elektromotor ontdekt. En alsof dat nog niet interessant genoeg is, mag u alle andere auto?s in het splinternieuwe museum natuurlijk ook bewonderen.

Wanneer?
- vrijdag 8 oktober van 13.00 tot 18.00 uur of 18.00 en 21.00 uur
- zaterdag 9 oktober van 10.00 tot 16.00 uur

Wilt u in een fraaie, ongedwongen sfeer en onder het genot van een hapje en een drankje kennismaken met Lexus en de nieuwe CT 200h Hybrid in het bijzonder? Meld u dan nu aan en we heten u van harte welkom!
 

Freak

Nieuw hier
6 okt 2010
2
0
0
Ik heb mezelf hier ook voor ingeschreven, maar heb eigenlijk alleen een bevestingsmail gehad. Kan ik hier nu gewoon naartoe zonder wat mee te nemen, of krijg ik per post nog een uitnodiging ofzo?

Want anders kan iedereen wel "gewoon" naar Den Haag gaan en zeggen dat hij zich ingeschreven heeft... En moet ik nog betalen, aangezien het museum normaal gesproken entree vraagt... Beetje onduidelijk allemaal.....
 

Freak

Nieuw hier
6 okt 2010
2
0
0
Ik heb het contact form al ingevuld op lexus.nl

Ik wacht wel even af, kan morgen altijd nog bellen bij geen reactie.

Thanks!