Aanpassen beginscherm-indeling en getoonde gegevens

WalterW

Nieuw hier
26 feb 2024
10
6
3
Hallo Lexusdrivers: ik heb in het onderhoudsboek gezocht en op het forum doch vind de oplossing niet… ik moet niet meteen naar de garage want dan zou ik het daar vragen maar…
hoe pas ik het beginscherm “home screen” aan?
ik heb het meermaals geprobeerd doch kan enkel de twee linkervakjes links van het scherm aanpassen, het grootste vak rechterkant blijft altijd op navigatie staan…
ik heb het gedaan zoals Lexus op de website uitlegt; via menu, dan instellingen, dan beginscherm aanpassen doch telkens als ik een selectie aanduid om te tonen springt de cursor meteen naar één van de twee linkse vakjes…
iemand raad?
alvast bedankt.
groeten,
IMG_1133.jpeg
IMG_1134.jpeg
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
Je kunt het systeem ook nog resetten, houd de power/volume knop enkele seconden ingedrukt, je systeem reset nu.
De accu even loshalen kan ook als bovenstaande niet werkt.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
381
63
Eerst het vak selecteren wat je wilt aanpassen, dan pas aanklikken wat je in dat vak wilt hebben, doe dat voor alle drie de vakken, daarna verlaat je het menu, zoiets (y)
 

WalterW

Nieuw hier
26 feb 2024
10
6
3
Alvast bedankt allen , ik ga dat straks proberen, ben benieuwd. En Apple CarPlay zal inderdaad meestal opstaan maar ik vind wel dat je dat scherm moet kunnen “aanpassen”.
 

WalterW

Nieuw hier
26 feb 2024
10
6
3
Bovenstaande lukt alvast niet… vermits ik het vak dat ik wil selecteren niet kan selecteren…de andere twee vakken wél maar de navigatie kan niet aangeduid worden, dan springt de cursor automatisch naar één van de twee andere vakken.
 

WalterW

Nieuw hier
26 feb 2024
10
6
3
Bericht ontvangen van Lexus Hasselt : enkel de twee linkse schermen zijn aanpasbaar. Het grotere rechtse vak dus niet, dat blijft GPS-navigatie.
Groet’n en bedankt voor de reacties.