Aanschaf GS300

Dannodor

Nieuw hier
17 jan 2011
11
0
0
Hallo,
Enige tijd geleden(ruim 1.5 jaar) heb ik mijn LExus Gs300 verkocht/ingeruild voor 2 volvo V40's (toch laten ompraten).
Sindsdien mis ik mijn Lexxie dagelijks! Helaas kan ik de mijne nergens meer terugvinden, haha.
Nu ben ik toch weer aan het kijken voor een vergelijkbare.
Wellicht kunnen jullie mij hierin helpen!
Waar moet ik op letten? Is een km-stand van 3ton (zie link) wel qua onderhoud nog verstandig?

Ik ben dus eigenlijk wel weer op zoek naar een Lexus, waarin ik een nwe 2din-navigatie.radio wil inbouwen.
Heb wat mooie resultaten gezien op internet, overigens!

Wat is het grote verschil met een lexus uit 98 en een uit 02.
Ik heb overigens deze lexus uit DLD op het oog: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=223576073&asrc=st

Overigens zie ik net deze staan: http://www.morecars.nl/lexus/gs/lex..._elec_pakket_autom_vanaf_99_p_mnd-774837.html
Ik verneem graag jullie reactie hierop!
Dank
Groeten
Danny
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wat zijn de verschillen qua model mbt 2000?
Alleen gordijnairbags en rem-assist? OF geen???

Kijk anders even hier voor meer specs facelift: viewtopic.php?f=96&t=3357

Overigens hebben de vanaf 2000 modellen ook aanpassingen gehad aan ophanging, stuurgevoeligheid en ge?ntegreerde ABS/remcylinder unit. Die wil bij voorgaande modellen helaas wel eens gaan 'lekken'.

Ik vind het overigens niet 'te mooi om waar te zijn' voor een model uit '98. Qua prijs kun je hiervoor soms al een 2001 versie krijgen, dat zou dan misschien meer de voorkeur hebben.
 
11 dec 2012
256
0
0
Ik zou persoonlijk altijd voor een facelift model gaan. De kinderziektes zijn er dan een heel eind uit, en ze zijn vaak mooier vind ik zelf. Importeren uit Duitsland is goed te doen. Gewoon even importplaten aanvragen, er mee naar huis rijden, RDW bellen en bezoeken en je bent al klaar. Ik bespaarde erg veel. Ik was inclusief BPM enzovoort ongeveer ?70.000 ipv ?82.000 hier...

:rulez:
 

Dannodor

Nieuw hier
17 jan 2011
11
0
0
Hi,
Dank voor de links.
Ik heb inmiddels contact met de verkoper van de rode GS300.
Kleur is op zich wel spannend, weet nog niet wat ik er nou echt van moet denken haha.
Prijs wil ik nog wat van af doen, maar goed. Staat al tijdje te koop volgens mij, Binnenkort eens langs (niet dichtbij, helaas).

Denk er ook over na om deze over te spuiten/wrappen naar het zwart, hahaha..
Ach...... voors? Tegens?
Vervelend hoor die keuzes, hahaha :)