Aanschaf Is 200

Hein

Nieuw hier
14 mei 2010
3
0
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum en rijdt momenteel in een Subaru impreza gtt, omdat deze auto oud word wil ik een iets nieuwere auto kopen. En omdat ik de lexus Is200 altijd al een mooi model heb gevonden ben ik nu een beetje naar deze auto's aan het kijken.

Maar ik ben er ondertussen achter dat er verschillende versies van de Is200 zijn, de business, de sport en de executive. Maar nu is mijn vraag, wat zijn nou de verschillen tussen deze uitvoeringen?

Zijn er nog extra aandachtspunten bij een Is200 met de handbak?
Ik neem aan dat in de is200 wel gewoon euro 95 benzine kan? Aangezien de euro 98 een steeds groter probleem wordt met mijn subaru.

Alvast bedankt,
Groetjes Hein
 

stefan

Nieuw hier
28 jun 2010
2
0
0
Thanks, ik kan altijd nog de stoelrails verlengen of wat verplaatsen op de stoel, heb ik al eerder moeten doen bij andere auto's.
En het gaat me niet om de ruimte achterin, ik heb geen kids (en ik ga er vanuit dat dat nog een tijdje zo blijft), een hond komt er sowieso niet in, en als je vervoer nodig hebt bel je maar een taxi hehe ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Dan moet het opzich geen probleem zijn.. de stoel kan behoorlijk ver naar achteren... als de stoel in de achterste stand staat, dan kom ik niet eens meer bij de pedalen :p
 

Szilver

Nieuw hier
6 jun 2010
7
0
0
Van de week een aanrijding gehad met de Coup?,
sloeg iemand links (zonder knipperlicht) af en zag niet dat ik nog op de linkerbaan reed.

Schade bedrag is zo'n 3500 eurie, dus ik weet niet of ie nog gerepareerd gaat worden.
Misschien het IS idee dus maar wat versnellen.

1015079923_5_4m5D.jpeg


Toch doet het pijn om 'm zo te zien :roll: