Aanschaf Lexus IS200

LexIS200

Nieuw hier
11 aug 2011
2
0
0
Beste Forumleden,

Ik heb een nette zilveren Lexus IS200 uit 1999 gezien met net geen 100dkm op de teller. Handbak en executive uitvoering.
Nu wil ik z.s.m. een proefrit gaan maken maar waar moet ik op letten bij de proefrit?
Zijn er specifieke kwaaltjes bij dit type Lexus?

Wat is een nette prijs voor deze Lexus?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zodat ik geen kat in de zak koop.

Groet,
Lex.
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
is zeer goede auto, let even op cd wisselaar of hij werkt, zit in dashboard.
Misschien even zien of hij recht remt.
historie vragen
distributieriem al vervangen?
dat is al iets,veel geluk
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ff handremmetje erop en in de versnelling op laten komen (koppelingsplaten controle) naden van de auto nakijken of alles netjes rechtzit kapje even open doen daar lasnaden kijken in motorkompartiment glijk ff olie dop eraf en kijken of der witte troep aanzit oliepeil even sjekken , of er Nap opzit is dit het geval kan je nakijken op NAP of hij schade heeft gehad , en wat mijn collega hierboven verteld
alvast welkom hier :rulez:
groet Joop
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Joop zei:
ff handremmetje erop en in de versnelling op laten komen (koppelingsplaten controle) naden van de auto nakijken of alles netjes rechtzit kapje even open doen daar lasnaden kijken in motorkompartiment glijk ff olie dop eraf en kijken of der witte troep aanzit oliepeil even sjekken , of er Nap opzit is dit het geval kan je nakijken op NAP of hij schade heeft gehad , en wat mijn collega hierboven verteld
alvast welkom hier :rulez:
groet Joop



Kijk ook of er in de dop veel zwarte teerachtige troep zit, dit wijst op zwarte slutch als gevolg van slecht onderhoud of verbrande (goedkope) olie, mocht dit erin zitten zou ik verder zoeken, dit is slecht te behandelen/reinigen en kan voor een hoop ellende zorgen.



gr. koen
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
ligt ook vaak aan de motor, saab motoren met turbo en motortuning hebben veelal prijs.
bestaan zelfs modificaties voor, bij lexus weet ik dat niet, dacht oliezeefje in carter,maar ben niet zeker
olie tijdig verversen.
ben je al ritje gaan maken??
 
27 jul 2011
207
1
0
Joop zei:
ff handremmetje erop en in de versnelling op laten komen (koppelingsplaten controle) naden van de auto nakijken of alles netjes rechtzit kapje even open doen daar lasnaden kijken in motorkompartiment glijk ff olie dop eraf en kijken of der witte troep aanzit oliepeil even sjekken , of er Nap opzit is dit het geval kan je nakijken op NAP of hij schade heeft gehad , en wat mijn collega hierboven verteld
alvast welkom hier :rulez:
groet Joop


Dit kan je als consument toch niet checken? Je krijgt alleen een advies over de huidige KM stand en of die klopt maar niet over de schades en onderhoud.

Dat kan lijkt me alleen als bedrijf.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
NAP kan je navragen als je de auto bij een bedrijf koopt, als particulier is dit volgens mij niet te checken.



gr. koen