Achteruitrijspiegel

Bill

Nieuw hier
15 dec 2010
8
0
0
Ik heb een Lexus IS220d van 2007 en heb een probleem met mijn achteruitrijspiegel.

Die kraakt telkens als ik door een put of oneffenheid in de baan rij.
Zelfs als ik hem nog maar aanraak of beweeg kraakt hij al en het werkt enorm op mijn zenuwen..

Zo'n spiegel kost 600 euro buiten garantie, wat dus een absurde kost is...

Heeft er iemand hier ook al last van gehad?

Nu heb ik wel een spiegel op ebay gevonden (een pak goedkoper, 150 euro voor het geheel) maar die komt van USA.

Hij ziet er hetzelfde uit maar heeft ook wel de homelink functie, nu is mijn vraag of de spiegel hetzelfde is van een US IS250 als van een europese IS220d.

Van mij part hoeft de homelink niet te werken als ik maar van dat vervelende gekraak af ben.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
weetje zeker dat het geluid daarvandaan komt?
Ik zie geen reden waarom er gelijk een neiuwe spiegel op moet?

Heb je het gekraak nog steeds als je het vasthoudt en tegen je voorruit drukt?

Wat ik zou proberen is om bijvoorbeeld carglass te vragen of ze het voor je opnieuw kunnen lijmen, want misschien zit die gewoon een beetje los.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ik heb het ook nog nooit gehoord, wel dat je binnenspiegel lekker meeswingt op de bassen van de muziek, zou Alan's raad even opvolgen :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ct200H zei:
Ik heb het ook nog nooit gehoord, wel dat je binnenspiegel lekker meeswingt op de bassen van de muziek, zou Alan's raad even opvolgen :rulez:

zelfs daarvoor heeft lexus een service bulletin voor, trillende binnenspiegel bij hard muziek.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alan zei:
ct200H zei:
Ik heb het ook nog nooit gehoord, wel dat je binnenspiegel lekker meeswingt op de bassen van de muziek, zou Alan's raad even opvolgen :rulez:

zelfs daarvoor heeft lexus een service bulletin voor, trillende binnenspiegel bij hard muziek.


die goede ouwe tijd !!!!!!!!!!!! :D :D :D