Afscheid van de IS300h...

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Altijd lastig als de 'techniek' je in de steek laat.... :p

Maar toch, fraai perspectief, gevoel voor drama, ziet er goed uit! :rulez:
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Mooie auto hoor!

Foto's lijken in miniatuur op de kop, maar worden wel goed weergegeven.

Als je al moeite hebt met een iPad, krijg je de auto wel aan de praat? :p

Bij de ipad je instellingen - Algemeen - Toetsenbord - Autocorrectie UITzetten voorkomt de genoemde ellende, zie gebruiksaanwijzing :)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Foto's lijken in miniatuur op de kop, maar worden wel goed weergegeven.
Bij mij niet Vroem, blijft ook in slideshow op z'n kop... Nu kan dat van alles betekenen...dus ik twijfel :p
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Bij mij staan de foto's eveneens correct wanneer ik deze open. Ik begrijp niet waarom ze ondersteboven op de site komen...

Echter belangrijker, auto rijdt zalig. Wel nagenoeg alle vermogen naar de voorwielen wat bij dit weer tot slippende wielen tot in '4de' versnelling
Zeer stil, zeer comfortabel, snel, ruim - niets dan lof dus momenteel
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Bij mij niet Vroem, blijft ook in slideshow op z'n kop... Nu kan dat van alles betekenen...dus ik twijfel :p

Je kunt ook niet overal verstand van hebben...

Je hebt vast een Windows PC, die zijn standaard nogal tegendraads.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Je hebt vast een Windows PC, die zijn standaard nogal tegendraads.
Ach welnee, alsof windows pc's spontaan foto's omdraaien :p Maar goed, we moeten iemand de schuld geven :rulez:
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Intussen ongeveer 2000km gereden en moet zeggen dat het bevalt. Auto is zeer comfortabel en stil en behoorlijk vinnig.
Een eerste zicht op het verbruik lijkt mee te vallen ( alles is relatief natuurlijk) - ik kom uit op 9.6l/100km. Ik moet wel zeggen dat ik om een of andere reden wat minder snelweg gereden heb dan gebruikelijk. Het zal dus nog wel wat oplopen naar toekomst toe

Wat een beetje tegen valt is de kleine tank. 65 liter met een verbruik van 10 liter levert maar een bereik op van ongeveer 550 km - om een of andere reden rij je tank toch niet helemaal leeg...
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Had vrij recentelijk ergens gelezen dat het ook niet goed was om de tank leeg te rijden.
Ik kijk bij mijn Lexus eigenlijk nooit hoe zuinig die is.
Gewoon voor euro 50 tanken per week, er is wel en meter die aangeeft wat het verbruik is maar daar let ik eigenlijk nooit meer op.