afscheid van is200

Jules

Hoort erbij
29 jul 2012
49
0
0
Afgelopen week de kogel door de kerk: mijn is200 gaat weg. Binnenkort wordt ons eerste kindje geboren, en dan wordt de is toch wat klein, temeer omdat mijn vrouw in een rolstoel zit. De keus is gevallen op een nette v70, met weinig km's op de klok en g3 installatie. Hoewel ik t jammer vind de is weg te doen vind ik de v70 geen achteruitgang: hangt helemaal vol met opties en het is de versie met 170 pk: lekker pittig dus net als de is. Wel minder strak: vooral comfort en betere stoelen dan de is: dat was altijd het enige dat ik minder vond aan de lexus. Ik weet niet of het mag hier maar ik heb nog een nieuwe bobine liggen van het merk bremi: die had ik reserve en is nooit gebruikt. Kosten nieuw toch gauw 100 euro en voor 50 euro mag je m hebben. Ik blijf lexus fan maar kon geen passend alternatief vinden of betalen dus voorlopig even een ander merk. Maar wie weet stel ik hier tzt een andere lexus voor : ik blijf hopen ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Groot gelijk, V70 is prima auto qua ruimte etc. :thumbsup:

Ik weet niet of het mag hier maar ik heb nog een nieuwe bobine liggen van het merk bremi: die had ik reserve en is nooit gebruikt.
Kun je gewoon hier op marketplace adverteren voor betere zichtbaarheid: - rubriek onderdelen aangeboden.
 

Jules

Hoort erbij
29 jul 2012
49
0
0
Groot gelijk, V70 is prima auto qua ruimte etc. :thumbsup: Kun je gewoon hier op marketplace adverteren voor betere zichtbaarheid: - rubriek onderdelen aangeboden.
Ok, dacht dat dat pas kon vanaf een bepaald aantal posts. Maar idd ben erg happy met de v70. Nu wilde ik de originele autoradio terug inbouwen maar het bedrijf dat de nieuwe heeft ingebouwd heeft de kabelboom van de versterker (grote stekker) naar de radio verwijderd. Iemand een idee waar ik die kabel vandaan kan halen en wat die kost??
 

Jules

Hoort erbij
29 jul 2012
49
0
0
Ah ok. Dat met de radio kabel is ook opgelost: de inbouwen van destijds heeft me uitgelegd wat er gebeuren moest: kabelboom ertussenuit en de witte stekker weer in de versterker en de originele radio speelt weer!