Afstandsbediening doet het niet meer

PeterLaven

Nieuw hier
16 jun 2012
2
0
0
Hallo,

Ik heb een probleem met beide sleutels van mijn IS200. Van beide sleutels werkt ineens de afstandbediening niet meer. Inleren zoals bij tips & Tricks kan dus niet want ik heb geen werkende sleutel meer. Batterijtje heb ik vervangen en van beide sleutels brand het lampje als ik op ver-, ontgrendelen druk. Wat kan de oorzaak zijn? Probleem begon na APK keuring. Niet bij dealer overigens. Ben ik nu aangewezen op de lexusdealer of zijn er nog andere opties?

Groeten Peter
 

PeterLaven

Nieuw hier
16 jun 2012
2
0
0
PeterLaven zei:
Hallo,

Ik heb een probleem met beide sleutels van mijn IS200. Van beide sleutels werkt ineens de afstandbediening niet meer. Inleren zoals bij tips & Tricks kan dus niet want ik heb geen werkende sleutel meer. Batterijtje heb ik vervangen en van beide sleutels brand het lampje als ik op ver-, ontgrendelen druk. Wat kan de oorzaak zijn? Probleem begon na APK keuring. Niet bij dealer overigens. Ben ik nu aangewezen op de lexusdealer of zijn er nog andere opties?

Groeten Peter

Probleem opgelost.
Optie 2 bij de tips&tricks is niet noodzakelijk gebleken. Ook een niet werkende sleutel kan hiermee geprogrammeerd worden.

Groeten Peter
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Mijn afstandsbediening doet het niet meer. Na enige tijd van steeds slechter worden van de bereikbaarheid, ik vermoed dat de batterij leeg. Ik heb vanuit andere fora vernomen dat er een CR1616 batterij in moet.
Als ik de batterij vervang, dien ik dan ook de afstandbediening op nieuw in te leren?
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
psies ik heb het ook gedaan zonder inleren. al had ik wel voor de zekerheid grijpklaar neer gelegd zodat ik meteen de nieuwe batterij erin kon doen :p
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Waar staat dat ergens onder tips en tricks want mijn afstandsbediening hield er ook ineens me op
Nieuwe batterijen erin gezet hielp niet beide lampjes branden bij open en dicht doen maar lijkt niets te ontvangen ineens
Met als gevolg deur open doen met de sleutel en alarm gaat dan dus af...

Nu wil ik kijken met inleren of dat helpt...

Wie kan me verder helpen???

Ben zelf werkzaam bij van Dorst Tilburg (Toyota) maar hebben zo geen gegevens van Lexus dan moet ik naar Breda...

Ik hoor het graag...

Greetz. Richie
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Ik krijg het niet voor elkaar... Ik heb dus geen werkende sleutel... Ik las net dat iemand hetzelfde heeft gehad... En die had het erover dat het eerst ook niet lukte en naderhand wel en die had het over een of andere optie 2 die niet nodig was...

Heeft er iemand nog en idee? Ik hoor het graag alvast bedankt...
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Weet iemand wat die OPTIE 2 inhoudt waar ze het in eerdere posts over hebben gehad want geen van mijn sleutels werken en diegene zegt dat OPTIE 2 bij Tips&Tricks niet nodig is en dus ook met een niet werkende sleutel kan...

Help... :(