Aftermarket carkit, parrot, iso stekkers, etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb een Parrot carkit besteld, incluis ISO bekabeling, etc. Met de bedoeling mijn oude carkit te vervangen en het geluid niet meer over een apart boxje te laten horen, maar over de reguliere speakers.

Ik ben gisteren gebeld door de inbouwer, hij durft het niet aan, gaat niet lukken.

De inbouwer geeft aan dat dit met een lexus niet gaat lukken, beter gezegd, het geluid over de speakers.
Heeft iemand anders deze ervaring ook?
Feit is wel dat de huidge Parrot carkit wel de radio mute, maar het geluid over een ingebouwd standaard boxje laat horen.

Maandag 1 augustus ga ik langs, gaan we kijken of het wel of niet gaat werken. Mocht het niet werken, dan wordt alleen de unit vervangen en blijft het geluid over de extra speaker gaan.


Welke ervaringen hebben jullie?

Dank!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb een oude versie, de 3100. idd met die knop in het midden. Deze gaat nu ook niet over de speakers, maar via een los boxje.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
De kabels zijn niet het issue. Ik heb alle kabels plus de Parrot in bestelling staan.


De inbouwer geeft alleen aan dat de IS220D / 250 tot nu toe geen resultaat opleverde. Geen wagen werkend gekregen oid. We gaan wel testen, even de versterker bloot leggen en de kabels monteren.

Uiteraard wel met een extra boxje, waarbij ook de radio wordt gemuted, maar niet over de speakers.

Ik ga morgen nog even met de dealer bellen om te kijken of hij nog wat te zeggen heeft.
 

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Ik heb zelf 3x de 3100 ingebouwd en 100% dat het over de speakers gingen. Optie was om een aparte speaker te nemen, maar dat hoeft niet. Theoretisch gezien, moet het dan ook 100% lukken, al dan wel niet met een minder mooie methode. Via kant en klare stekkers is het mooiste, en anders is het alle speakers kabels doorknippen en doorlussen via de parrot. Daar stroom erop zetten en klaar.

Met de kabels die je laat zien, moet het goed gaan, plug & play.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
De dealer reageerde ook verbaasd.
Dat moet niet zo spannend zijn. En idd zoals je zegt, anders kan je nog altijd de draden doorknippen, doorlussen, etc. Dat is wat de monteur bij zijn eigen Lexus heeft gedaan.

Overigens heb ik nu de 3100 en wil ik naar de 9200.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Topic kan wat mij betreft dicht, of andere leden moeten hierop willen doorgaan. Ik ga voor een Flyaudio, heb de Parrot afbesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.