Aftertalk Meeting 13 juni 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Voor de aftertalk dit topic aub.

Allen hartelijk bedankt, ik heb genoten van de dag. Foto's volgen wanneer ze binnen komen.

Foto's kunnen via https://www.wetransfer.com/ verzonden worden aan info (at) lexusforum.nl aub in orgineel formaat.
 
Laatst bewerkt:

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Huib, jij bedankt het was een fantastische dag en ik ben blij dat ik het weer nog heb kunnen regelen. Foto's zal ik morgen (uiterlijk overmorgen) doorsturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Huib, lexusforum team, en natuurlijk Lexus Nederland, bedankt voor de goede zorg de lekkere broodjes drankjes en rondleiding.
Het was een leuke dag om mee te mogen maken.
Leuk ook om de forumleden weer eens in het echt mee te maken, zo krijgt tekst ook een stem.
Verder respect voor Marvin die toch helemaal uit Groningen is gekomen.
Dennis nogmaals gefeliciteerd met je beker, je hebt er hard voor gewerkt 👍🏻
Leuk dat Arjan, Mike en Marvin in het zonnetje werden gezet en ik heb zelfs met je vriendelijke ouders kennis mogen maken.
Leuk ook dat de heer van Kakerken en zijn vrouw aanwezig waren, waar we onze vorige voor mij nog steeds onvergetelijke meeting hebben gehad.
Roel nogmaals succes met je nieuwe rol 👍🏻
Het is een bijzonder forum met bijzondere mensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Wahahah ik rij elke meet wel, weer eens, naar het zuiden... Tis niet anders... Ga Roel lief aankijken dat hij de volgende meet iets dichterbij doet, maar dan moeten jullie wel komen heh!!! :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Dit was mijn eerste Lexus Meeting (en dan ook nog zonder m'n eigen Lexus :x). Maar wat een mooie dag! Fijne relaxte sfeer, perfecte locatie, uitstekende verzorging en ditto programma. Ik wil geen volgende meeting meer missen. De heren die verantwoordelijk zijn voor de organisatie van deze dag, en natuurlijk Lexus Nederland: jullie verdienen een mega-pluim voor deze dag. Top! Dank jullie wel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Hube, Roel en Willem, Lexus NL; bedankt voor de gastvrije ontvangst en geslaagde dag! :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik vond het geweldig jullie allemaal te zien en ontmoeten, jullie allemaal stuk voor stuk hartelijk dank voor de mooie dag! Ik ben blij dat jullie er van genoten hebben. Natuurlijk ook dank aan Lexus Nederland, voor de organisatie en het mogelijk maken van deze dag.
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Tja, ik heb aan de voorgaande posts weinig toe te voegen.
Uiteraard heb ik ook bij deze, voor mij eerste, Lexus meeting genoten. Erg leuk om wat gezichten bij de namen op het forum te zien en mee te praten.
Als ik maar even de mogelijkheid heb ben ik er de volgende keer weer bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hube
21 jan 2014
250
17
0
No Title

De rest van de 110 foto's van gisteren heb ik aan het info@ adres gezonden. Vond het een geslaagde dag. Dank aan bestuur en de mannen (en vrouwen) van L&P/Lexus Nederland
 

Bijlagen

  • photo3749.JPG
    photo3749.JPG
    50 KB · Weergaven: 40
  • photo3750.JPG
    photo3750.JPG
    66 KB · Weergaven: 44
  • photo3751.JPG
    photo3751.JPG
    84,9 KB · Weergaven: 42
  • photo3752.JPG
    photo3752.JPG
    89,4 KB · Weergaven: 43
  • photo3753.JPG
    photo3753.JPG
    87,6 KB · Weergaven: 43
  • Leuk
Waarderingen: Hube

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
2ytnteg.jpg


Het was weer geweldig, alle die dit georganiseerd hebben BEDANKT !
Wel viel mij op dat er dit jaar veel ongure type's rondliepen,
maar ik heb ze allemaal op de foto gezet en de eerste 3 kan ik nu al vrij geven,
Dus let op uw omgeving en als u er een ziet, doe niets maar waarschuw Roel
De andere foto's moet ik nog even nakijken op vormfouten of zoiets

15hivtc.jpg


10igso9.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Raoultjin

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
ik wil iedereen bedanken voor een geweldige dag , en in het bijzonder de vele bezoekers die veel interesse toonde in mijn SC400 wat resulteerde in een eerste plaats waar ik natuurlijk erg trots op ben
Vele van jullie ontmoet en prachtig om te zien hoe divers de rijders zijn van een Lexus
Lextase gefeliciteerd met de mooie prijs en uit de handen van Lexus omdat die ook wel zagen dat jij een bijzonder vondst hebt gedaan

Huib bedankt en veel succes Roel :thumbsup:

IMAG1650.jpg IMAG1652.jpg
 

Desmond

Nieuw hier
18 apr 2015
21
1
0
Zo te horen een geslaagde dag geweest gisteren helaas niet kunnen komen hoop op een volgende meeting me gezicht te kunnen laten zien.
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Huib, mede-organisatoren en Lexus medewerkers, dank voor de fantastische dag, mijn eerste Lexus meeting en al gelijk de wisselbeker in ontvangst mogen nemen! Ben er erg trots op! SC400nl ook gefeliciteerd met je prijs.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hartelijk dank allen :)

De foto's van Henny zijn aan het facebook album toegevoegd.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Was een zeer geslaagde dag met mooi weer,bij deze gefeliciteerd Dennis met je 1e prijs,vond je wagen er mooi bij staan,goed bezig.:thumbsup:
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Was een zeer geslaagde dag met mooi weer,bij deze gefeliciteerd Dennis met je 1e prijs,vond je wagen er mooi bij staan,goed bezig.:thumbsup:


Dank je , jullie waren allen waardige tegenstanders en stuk voor stuk pareltjes
nu heb ik nog niet jouw uitlaat gehoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.