aftertalk meeting de meern

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Leuke meeting mannen en lekker weer.
Beetje bijgekletst en wat ideeen uitgewisseld;)

Op naar de volgende...eneeeee van mij mag dat vaker zo'n kleine bijeenkomst van de DIE HARDS
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
sta ik in de wasstraat krijg ik een telefoontje van het werk of ik wil/moet komen werken aangezien het super druk was!! naveel gezeur toch besloten om te gaan! Jammer had wel bij de meeting willen zijn!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Lexus-dzjino zei:
sta ik in de wasstraat krijg ik een telefoontje van het werk of ik wil/moet komen werken aangezien het super druk was!! naveel gezeur toch besloten om te gaan! Jammer had wel bij de meeting willen zijn!

ja ik miste je al gister nadat ik zag dat je alleen nog eff langs de wasstraat ging maar goed... werk gaat uiteindelijk voor! :)


verder vond ik het hartstikke gezellig goede opkomst voor zo'n kleine meeting

@ blue-eyes: geen dank, maar ik kan natuurlijk niet alles in de gaten houden hea haha :p
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
wij vonden het ook erg leuk en weer veel ervaringen opgedaan , enneh de b king was ook lekker zei mijn zoontje :rulez: until next time
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Mooie foto,s!! ik zag alleen een lelijk foto voor bij komen iets met rood en geel in logo :p.....

just kidding.. jammer dat ik er niet bij was!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Lexus-dzjino zei:
Mooie foto,s!! ik zag alleen een lelijk foto voor bij komen iets met rood en geel in logo :p.....

just kidding.. jammer dat ik er niet bij was!

het was een multi culti meeting

met een beamer, porsche en later nog een lotus die al die auto's op de parkeerplaats wel interessant vond... :)
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Jeroen zei:
Lexus-dzjino zei:
Mooie foto,s!! ik zag alleen een lelijk foto voor bij komen iets met rood en geel in logo :p.....

just kidding.. jammer dat ik er niet bij was!

het was een multi culti meeting

met een beamer, porsche en later nog een lotus die al die auto's op de parkeerplaats wel interessant vond... :)

Zoals de nederlandse samenleving behoort te zijn. alle handen op een buik. DIE van LEXUS :D :D
 

TLRS

Hoort erbij
15 sep 2010
33
0
0
blue-eyes zei:
O ja, er kwam nog een Lotus buurten, die wat mooie wagens zag staan en spontaan even langs wipte ;)
Een van ons (excuus, naam vergeten), heeft een erg leuk kwartiertje gehad door even mee te rijden!

:hi: