Aftertalk meeting @ Dongen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
hey allemaal

het was de eerste keer voor mij bij de lexus meeting
was echt gezellig en leuk om te zien dat er nog meer mensen zijn die gek zijn op hun auto's
de BBQ was ook super geregeld en lekker
volgende meeting zorg ik dat ik er ook weer bij kan zijn
fijne dag nog allemaal

gr

Was afgezien van t weer inderdaad een hele leuke meeting! Erg gaaf dat de nieuwe 300 er even bij was! Echt een bloedmooie bak! Sowieso heel veel moois gezien, leuke mensen, leuke ideeen opgedaan... Kan niet wachten op de volgende meeting! Nu zorgen dat het filmpje voor morgenavond op youtube staat ;)

Zeker leuk al die gelijkgestemden. Ook leuk om Showoff eens te zien. Meteen maar een demper besteld :D

En mooi dat er fotografen rondlopen. Gelukkig valt rood goed op, zeker op de foto's ;)

iedereen bedankt voor de bijdrage van de meeting.

ik vond het onwijs gezellig om weer zo bij elkaar te zijn! de bbq was ook onwijs geslaagd.

ik ben benieuwd naar alle foto's en fimps!

@ the stig: ik ben benieuwd wat er voor moois op youtube staat! wel zonde van je telefoon. ik hoop dat het gemaakt kan worden!

Geweldig Kevin, wat een monster is het geworden. :eek:

btw, zijn die foto's van de meeting ook helemaal te zien in een album of zo ?

Helaas wat vertraging opgelopen, maar nu staat de draft-versie van de video online :D

Veel kijkplezier!

Mooi Jaap! Hartelijk dank!!!!!!! Ziet er echt heel goed uit!

Zooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!! :O
Mooi filmpje. Heeft het pvc het toch uitgehouden, haha.

Via e-mail ontvangen:

Zaterdagochtend 22juni 2013 via de A27 van Lelystad naar Dongen. Na het nodige oponthoud op deze route kwamen wij aan op het Forum Event bij Showoff Imports.
Bij een gezellige drukte en heerlijke koffie konden wij zien hoe een ieder zijn Lexus had gepoetst en gewassen en de auto?s er goed verzorgd bijstonden.
Wat vooral opviel was de gezellige sfeer, drukte in de winkel en de wedstrijd van de mooiste auto.
De Heer Bloem kwam met een IS300h F-Sport naar Dongen en dit viel erg in de smaak bij iedereen. Ook bij de Belgische gasten.
Na de winnaars van de wedstrijd te hebben gefeliciteerd, begon de smaakvolle barbecue.
Voor mijn man en ik was het een leuke dag, ook al zijn wij iets ouder dan de gemiddelde leeftijd van deze Lexus liefhebbers.
ZIA

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
ik kon er helaas niet bij zijn, had zelf vakantie..
Volgende keer ben ik er zeker bij!
Gr. Jeff_OPP

H??l mooi ! Jammer dat ik er niet kon bij zijn.

Ik heb nergens een IS f opgemerkt, klopt dat ?