Alarm in CT

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
Afgelopen week is er door Lexus Den Haag een alarm in mijn CT geplaatst welke ik als optie had besteld. Dit was bij de aflevering nog niet gebeurd en is vorige week pas in gezet. Wat mij opvalt is dat in tegenstelling tot alle auto's welke ik hiervoor met een alarm heb gehad, de CT geen pipejes afgeeft bij het openen en afsluiten van de portieren. Iets wat voor mij gevoel standaard is bij een auto met alarm, zodat je ook meteen kan horen of de auto wel of niet op alarm staat. ik vindt het geluid vooral handig om mijn auto terug te kunnen vinden in een parkeergarage als je niet meer weet waar je hem precies had geparkeerd.

Heeft 1 van jullie ook een " af fabriek" alarm en klopt het dat deze geen piepjes afgeeft bij het in- en uitschakelen?

renzie
 

snekuem

Hoort erbij
15 okt 2011
71
0
0
Mijn CT heeft een alarm "af fabriek" en er zijn inderdaad geen piepjes als je de auto op slot doet. Eerlijk gezegd stoort me dat niet, want je hoort de deuren op slot gaan en dat is toch het belangrijkste ;)
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
snekuem zei:
Mijn CT heeft een alarm "af fabriek" en er zijn inderdaad geen piepjes als je de auto op slot doet. Eerlijk gezegd stoort me dat niet, want je hoort de deuren op slot gaan en dat is toch het belangrijkste ;)

Daar heb je gelijk in , ik vind het wel handig bij het terugvinden van mijn auto op een parkeerterrein of parkeergarage.

Goed om bevestigd te krijgen dat het zo hoort.

renzie
 

rushhour

Nieuw hier
23 nov 2011
8
0
0
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat piepjes in te stellen zijn door de dealer. Zou je anders even moeten navragen. Misschien was het alleen in Amerika