Alarm

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
67
44
18
Vandaag even wandeling gemaakt met de hond en bij terugkomst doet de afstandsbediening in de sleutel het niet meer (batterij leeg).
Ik dacht ik open de auto handmatig met de sleutel, maar dat accepteerde de Lexus niet en begon luidruchtig te piepen en te toeteren! Ik kreeg de auto ook niet meer stil, gelukkig met het laatste restje batterij nog 1x de afstandsbediening kunnen gebruiken 😉.

Mocht dit nu nog eens gebeuren hoe kan ik dan de Lexus stuk krijgen zonder afstandsbediening?

Sleutel bij de powerknop houden en dan stopt het alarm en kun je starten, staat in je boekje... Soort van NFC, net als contactloos met je pas betalen.

Sleutel bij de powerknop houden en dan stopt het alarm en kun je starten, staat in je boekje... Soort van NFC, net als contactloos met je pas betalen.
Thnx voor de snelle reactie, boekje is Duits,en ondanks dat mijn Duits redelijk ging dit sneller😁 maar powerknop,je bedoelt contact slot neem ik aan( heb oude RX😁)?

Thnx voor de snelle reactie, boekje is Duits,en ondanks dat mijn Duits redelijk ging dit sneller😁 maar powerknop,je bedoelt contact slot neem ik aan( heb oude RX😁)?
Ow.. Dan moet je denk ik de sleutel bij het contactslot houden, in jouw sleutel zit ook een anti-blokkeer chip.

• Leuk
Waarderingen: Rico50
Normaal moet je gewoon de motor starten (of iig auto op contact zetten). Transponder wordt uitgelezen, sleutel wordt herkent en alarm gaat uit.

• Leuk
Waarderingen: Rico50