Alarm

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Sinds my probleempje in polen, gaat dagelijk mijn auto alarm 2 tot 4 keer per dag zomaar af! soms uit het niets en soms als er een scooter voorbij komt gereden of een auto!! niet dat ik het vervelend vind, ik wete tenminsten dat mijn alarm het doet! vind het alleen vervelend voor de buren!

wie o wie weet waar dit aan kan liggen!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Je zou eens kunnen checken of de deurverlichtingsschakelaars (die indrukbare palletjes in je deurlijst) niet gecorrodeerd zijn en blijven 'hangen'. Dat zou deels afgaan alarm door 'luchtdruk' van passerende voertuigen kunnen verklaren.

Even het rubbertje eraf halen en handmatig indrukken of het 'soepel' loopt. Desnoods inspuiten.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
@ Dzjino: ik sluit mij aan bij de laatste twee sprekers. Ik had daar ook last van met mijn Clifford in de Charade en nu niet meer.

Heeft iemand trouwens een idee van wat een goed alarm is? Heb die tak v sport al 8 jaar niet meer gevolgd.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
alles een keer netjes in gespoten! geen last nergens meer van voor zolang dat mag duren!

Als het nu wat langer wegblijft, dan weet je in ieder geval dat het waarschijnlijk een 'dwars' contactje is, dat scheelt weer met zoeken.

Succes!