All season banden

Ik ontkwam er niet aan heel wat kilometers te maken afgelopen week door sneeuw en prut. De Michelin Cross climates onder mijn auto hebben fantastisch werk geleverd. Echt helemaal top.
@Primi

Idem hier: De paar maanden geleden aangeschafte Michelin Crossclimate's hebben me geen enkele keer het gevoel gegeven dat ik de controle kwijt was, of dat ik ergens slipte of doorschoot.
Bevallen me goed!

Even een Update, ik heb nu een paar honderd kilometer met mijn Conti's gereden. Ze rijden fijn, wel wat zweveriger en wat minder stabiel bij hogere snelheden maar dat valt te verwachten met allseasons. Ik denk wel even een extra setje velgen kopen met zomerbanden.. Dus al heb je nog mooie originele velgen voor een IS liggen stuur me even een appje. ;)

wel wat zweveriger en wat minder stabiel bij hogere snelheden
In rechte lijn zou dat niet mogen, maar bij stevig bochtenwerk op hogere snelheden is een pre-facelift IS250 wat zweveriger, minder stabiel. Dat zit een beetje in het onderstel. Vanaf MY2008 ongeveer is er een update doorgevoerd aan het onderstel dat ‘m op hogere snelheden stabieler maakt. Vers rubber vergroot dat effect misschien een beetje.

• Leuk
Waarderingen: JonaIS250