AlloyGator (velgbeschermers)

Rinaldo

Nieuw hier
19 jan 2014
13
0
0
Goedemorgen,

Ik heb gisteren deze velgbeschermers laten plaatsen.
 

Bijlagen

  • photo3712.jpg
    photo3712.jpg
    117,7 KB · Weergaven: 49
  • photo3713.jpg
    photo3713.jpg
    147,4 KB · Weergaven: 49

Rinaldo

Nieuw hier
19 jan 2014
13
0
0
No Title

@micoljee: zie foto, de blauwe kleur is een kwestie van smaak. Ik vind het lekker opvallend. Er zijn overigens ook andere kleuren.

Deze beschermers zit muurvast en kan je alleen loshalen indien je de band laat leeglopen. Is waterbestendig en kan door de wasstraat. Het is de bedoeling dat deze beschermers je velgen beschermt tegen raken van een stoeprand bij bv parkeren. Mocht je onverhoopt toch langs een stoeprand gaan met je velg dan kan je dat makkelijk weer egaal maken.

voor meer info zie: www.alloygator.nl
 

Bijlagen

  • photo3714.jpg
    photo3714.jpg
    77,7 KB · Weergaven: 43

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best wel lelijk vind, maar als je bang bent voor velgen beschadigingen dan kan je beter een kleinere velg nemen? of gewoon mooie velgen en voorzichtiger doen, want je hebt het immers zelf in de hand.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ah ok... zal eens op die site checken.. die blauw steekt wel af, misschien komt het door de foto maar voor mijn gevoel steekt het teveel af...
 

Rinaldo

Nieuw hier
19 jan 2014
13
0
0
Uiteraard had ik natuurlijk verwacht dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als ik, maar als je al een velg hebt beschadigd dan ga je op zoek naar een manier om deze op een goede manier te herstellen. Het kopen van een nieuwe velg is duur, zo ook het laten herstellen van een velg. Na een lange zoektocht ben ik op deze manier uitgekomen. Uiteraard had ik ervoor kunnen kiezen om een neutrale kleur te laten plaatsen, maat goed zo ben ik niet.

Voor diegene die van zn mooie lexus al reeds een velg heeft beschadigd is dit een zeer goede oplossing.