Altezza TRD voorbumper.

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Zou iemand me kunnen vertellen waar en wat de prijs is voor een Altezza voorbumper'.

Deze dus:
CIMG0569.sized.jpg



Alvast bedankt voor de reactie.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Re: Altezza voorbumper.

Green zei:
Zou iemand me kunnen vertellen waar en wat de prijs is voor een Altezza voorbumper'.

Deze dus:
CIMG0569.sized.jpg



Alvast bedankt voor de reactie.

Ik heb een oem TTE bumper heeft mij tegen de ?600 gekost bij de dealer.
Denk dat je ook in die richting moet denken, mits je voor polyester gaat.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Altezza voorbumper.

Ik weet het ook niet meer precies, maar het lag dacht ik in de buurt van de TTE bumper :)
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Re: Altezza voorbumper.

Hey Joop bedankt.

Dit zijn voornamelijk setprijzen. en vindt de site een beetje vreemd. Ik kijk nog even verder, maar die TTE bumper is die voor die 600 Euro comleet of moet je nog allerlei grilletjes enz erbij nemen?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Altezza voorbumper.

De Wald bodykit met spatscherm verbreders vind ik vet, de tweede hierboven heeft dat ook, Ik vind dat wel een must als je zulke dicht bij de grond hangende bumpers er op zet, hij wordt er zo iel van anders

Maar ja, ik verbreed nog een auto die al 2 meter breed is omdat ik het iel vind :smerig:
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Re: Altezza voorbumper.

Ik ben erachter gekomen dat mijn eerste geplaatste foto. Uitgedost is met een TRD set is. Kan hem in polyester krijgen maar danb mis ik de mistlampen.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Altezza voorbumper.

voor die mistlampen kan je wel universeeltjes kopen, en dan kan je nog mooie uizoeken met projectors er in
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Re: Altezza voorbumper.

op ebay staat de bumper die je zoekt volgens mij.

00-05 Lexus IS300 TD FRONT BUMPER body kit




gr. koen
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Voor diegene die de bumper orgineel willen hebben. TRD.
Onderdeel nummer Bumper Toyota :08164-53010-B0
Mistlampen :08590-53020

Ik zou eens kijken bij me toyota dealer wat de prijzen zijn.


Mij viel me ook het volgende op.

Waarom hebben bepaalde bumpers er een tussenstuk zitten in het midden van de bumper.
legana1dq0.jpg


zonder tussenstuk.
ltunedqo3.jpg
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
jaaa die wil ik ook :worship: :worship:
kun jij aan prijzen komen??? :rulez:
dit vind ik echt een super bumper :rulez: :worship: :rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ik ben ze alleen nog maar met tussenstuk tegen gekomen, ik denk dat de degene zonder tussenstuk aangepast zijn voor de cleane look.



gr. koen
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
kwp zei:
ik ben ze alleen nog maar met tussenstuk tegen gekomen, ik denk dat de degene zonder tussenstuk aangepast zijn voor de cleane look.



gr. koen


Ik weet niet zeker of dat ook echt een tussenstuk is, kan ook zo zijn dat het middengedeelte zwart gespoten is.
Ik heb namelijk een orginele TTE voorbumper, en ik heb de middenstuk ook zwart laten spuiten, vele denken nu ook dat een andere bumper is.