Altezza TRD voorbumper.

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Zou iemand me kunnen vertellen waar en wat de prijs is voor een Altezza voorbumper'.

Deze dus:
CIMG0569.sized.jpg



Alvast bedankt voor de reactie.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
back from the dead... degene zonder tussenstuk is een LTuned IS300 uit America... met Tussenstuk is de Altezza bumper... :rulez:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Green zei:
...Waarom hebben bepaalde bumpers er een tussenstuk zitten in het midden van de bumper...
Ah, nu zie ik het tussenstuk. Dat is ter ondersteuning van de kentekenplaat. Anders buigt deze naar binnen bij flinke rijwind of als je ergens tegenaan komt.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Damn, ik wil die bumper nog een keer hebben... Kun je een echte OEM Toyota/TRD/Altezza bumper gewoon bij de dealer bestellen? Als ik deze zou monteren zou het wel een echte moeten zijn. Heb geen zin in slecht passende polyester zooi...
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ik denk het wel. Die van mij blijkt een glasvezel replica te zijn. Past goed, behalve bij de zwarte kappen in de wielkasten aan de buitenzijde van de bumper. Nu kijk je dus de bumperruimte in als het wiel gedraaid staat.
Tevens is bij mijn versie de grill ??n geheel met de bumper...kan er dur niet zomaar even een andere grill op zetten. Niet dat ik dat nu wil, maar toch. Verder ziet het er wel goed uit. Misschien dat ik de kappen in de wielkasten kan verbreden.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
j2jedi zei:
Ik denk het wel. Die van mij blijkt een glasvezel replica te zijn. Past goed, behalve bij de zwarte kappen in de wielkasten aan de buitenzijde van de bumper. Nu kijk je dus de bumperruimte in als het wiel gedraaid staat.
Tevens is bij mijn versie de grill ??n geheel met de bumper...kan er dur niet zomaar even een andere grill op zetten. Niet dat ik dat nu wil, maar toch. Verder ziet het er wel goed uit. Misschien dat ik de kappen in de wielkasten kan verbreden.

Daarom wil ik als er een andere bumper op komt een echte... Past alles tenminste mooi zoals het hoort op een Lexus... Dan maar 2 honderdjes meer betalen...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
D-Per4mance, voor die bumper moet je minimaal 600 euries neertellen, alleen de vraag is.. kun je die nog vinden... gelukkig wil jij geen mistlampen, want de originele worden ook niet meer gemaakt...

EDIT: Heb even uitgezocht... Legana voorbumper wordt niet meer gemaakt, je zult een 2e hands moeten roggelen ergens... messed up...