Ander gedrag multimedia na onderhoudsbeurt

Darkmatter

Heel actief
18 nov 2017
572
926
93
Mijn auto heeft pas een onderhoudsbeurt gehad en sindsdien gedraagt het multimedasysteem zich anders: als ik de auto uitzet blijft het scherm aan en blijft de muziek spelen totdat ik de deur open. Dat deed hij eerst ook maar is daar om onduidelijke redenen vanzelf mee opgehouden. Ik heb hier geen instelling voor kunnen vinden maar heb liever dat alles stopt als ik de auto afzet. Herkent iemand dit en is dit ergens in te stellen?

Jarno

Ik weet niet of onderstaande informatie klopt:

In some models, you can change this in the infotainment settings under Setup > Vehicle > Vehicle Customization > Utilities > "Turn off after opening door".

Ik heb dat eens ook gehad. Toen heb ik wat zitten spelen met de instellingen. Ergens moet dat staan. Ik ben effe kwijt waar.
Ik denk dat @Paniekje wel eens de juiste wijze heeft vermeld.

Helaas, die optie zit niet in het menu. Ik ben systematisch door alles heen gegaan en niets gevonden. Gemini was er ook duidelijk over:
Het korte antwoord is helaas: in de standaardinstellingen van het Lexus Interface-systeem (het systeem in de NX 450h+) zit geen optie om dit gedrag te veranderen naar "direct uit bij de start-stopknop".
Ik zal eens kijken of ik via Carista iets kan vinden.

Jarno

Kijk eens in deze post. Had ik toen zelf hier gezet.