Doet hem dan mijn groeten. Als je de naam Romke noemt, zal hij zich zeker herinneren wie ik ben. Hij heeft destijds ook een aantal jaren in een Rangerover rondgereden.Yep. Heeft ie nog steeds.
Doet hem dan mijn groeten. Als je de naam Romke noemt, zal hij zich zeker herinneren wie ik ben. Hij heeft destijds ook een aantal jaren in een Rangerover rondgereden.Yep. Heeft ie nog steeds.
@mark75 heb jij je F-sport velgen van de IS gen2 of 3? Van ebay zijn best wat gen3 f-sport velgen uit de VS te halen, dus dat zie ik als een optie. Maar weet niet of die hetzelfde zijn? Is die van jou ook een 35
ze zijn er in 2010 opgekomen bij de vorige eigenaar. zijn dus gen2@mark75 heb jij je F-sport velgen van de IS gen2 of 3? Van ebay zijn best wat gen3 f-sport velgen uit de VS te halen, dus dat zie ik als een optie. Maar weet niet of die hetzelfde zijn? Is die van jou ook een 350?
Hopeloze zoektochtDie eerste twee, dat lukt nog wel. Maar die derde vinden...![]()
Prachtig plaatje! Ziet er keurig uit. Zoals ik het hier lees ben je op zoek naar andere velgen. Wat kleurtje ga je eronder zetten?Nog een paar plaatjes geschoten terwijl de RX en de IS gezellig naast elkaar staan. Aangevuld met een Brit in bijna dezelfde kleur.
Bekijk bijlage 183740
Bekijk bijlage 183741

Bij ons in het dorp worden nog wel eens oldtimer ritten georganiseerd en tot nu toe mocht ik nooit meerijdenSchitterend! De SC oogt inmiddels als een bijna klassieker, en is makkelijk te onderhouden met die oerdegelijke V8 en ditto bak!
Dankzij deze die straks >25 jaar is val ik wel net binnen de grenzen. Maar hij ziet er nog niet uit alsof het tussen de echte oldtimers thuis hoort. Dus heeft Lexus een werkelijk tijdloos design neergezet wat mij betreft.