Anders dan anders

350c-mo

Nieuw hier
30 mei 2025
5
22
3
Zoals waarschijnlijk de meesten hier is Lexus een bewuste keuze. Bewust om de kwaliteit en bewust voor iets minder '13 in een dozijn' te rijden. Bij mij ging het een paar jaar terug eigenlijk soort van per ongeluk. Op zoek naar een suv ivm de wens voor veel ruimte, nadat de ML350 plots werd afgeschreven door een ongeval. Snel iets anders nodig en een matador rode RX400h werd aangeboden voor een erg mooie prijs. Dik 3 ton op de klok, maar ze liep nog zó mooi en de olie zó helder. Direct overtuigd van Lexus.
Daarna volgde een IS300 sport cross. En een IS250. En een CT200h. En een IS250c. En nu komt 'de niet zo 13 in een dozijn'; een matador rode IS350c.

Wow, dat is nog eens een mooi rijtje. Heb je nog foto's van de (voormalige) Lexus collectie?

De RX, CT en de IS250c zijn er nog. De 250c gaat er binnenkort uit en de CT waarschijnlijk ook.
IS350c gaat deze week naar RDW voor registratie. Heb momenteel nog geen fotos, maar albinnenkort een keer bij elkaar staan zal ik een plaatje schieten.

• Leuk
Waarderingen: Dirk_S en Bobusa
Welkom! Ben zeer benieuwd naar foto’s van de IS 350. Een zescilinder met ruim 300pk, in een cabrio, moet echt genieten zijn.

Welkom! Ben zeer benieuwd naar foto’s van de IS 350. Een zescilinder met ruim 300pk, in een cabrio, moet echt genieten zijn.
Vorig jaar heb ik mijn MB W211 E55 kombi verkocht. Wat een V8 met compressor doet hoef ik hier niet uit te leggen denk ik. Hierna kwam de IS250c en al vrij snel miste ik wel een beetje power. Op autoscout een zoekopdracht ingesteld voor een IS350c en in Z-Duitsland popte deze op. En ook nog in een bijzondere kleur. Ik helemaal blij dus. Ongezien aangekocht... Maar dat durf ik wel met een IS cabrio. Hier doe ik de aanname dat het een liefhebber is geweest die erin heeft gereden.

Wow, dat is nog eens een mooi rijtje. Heb je nog foto's van de (voormalige) Lexus collectie?
Kon alleen van IS300 SportCross nog plaatjes vinden. Was ook wel veruit de mooiste :)

Bijlagen

• IS300sc_R.jpg
    IS300sc_R.jpg
    500,2 KB · Weergaven: 22
  • IS300sc_RA.jpg
    IS300sc_RA.jpg
    615,2 KB · Weergaven: 22
  • IS300sc_RV.jpg
    IS300sc_RV.jpg
    558 KB · Weergaven: 22