Anthony - hopelijk snel lexus eigenaar

carmelo.ath86

Nieuw hier
27 jan 2014
8
0
0
Hallo allemaal,
Mijn naam is Anthony, 27 en zoals de titel zegt hopelijk snel een lexus eigenaar!
Binnenkort is het namelijk weer tijd om een nieuwe auto uit te kiezen.
Zelf vind ik lexus al jaren mooie auto's hebben, dus heb ik rondgekeken en lijkt de Lexus RX erg interessant!
Om wat meer info hierover te vinden en ervaringen van deze lexus te lezen heb ik me op dit forum aangemeld!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom op het forum! Heel veel succes met de zoektocht!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier en succes met het zoeken naar een RX :D
 

carmelo.ath86

Nieuw hier
27 jan 2014
8
0
0
Dat zal ik zeker doen Jurgen! Hoop dit weekend al een testrondje te kunnen doen. Had vandaag vernomen dat ik eventueel ook voor de bmw x6 mag gaan. Echter moet ik er dan wel meer aan meebetalen uit eigen zak. Ik moet de voor- en nadelen van beide een beetje afwegen. Ik heb net snel even de x6 online bekeken. En daarin viel me wel op dat ik eventueel wat zou moeten compenseren, van wat ik in ieder geval weet van de prijzen voor beide auto's.. Heeft toevallig een van jullie ervaring met beide auto's? Heb namelijk al een paar vergelijkingen opgezocht maar de ene keer komt de ene beter uit de bus en de andere keer de ander.
 
Laatst bewerkt:

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Welkom hier Anthony, ja de RX is zeker een mooie auto, succes met de zoektocht, en we horen het wel als er wat gevonden is.