app flitsers

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
beste lexuscollega`s

ik ben op zoek naar een goede flitsapp (snelheid uiteraard) voor op mijn iphone. :photo:

ik heb er wel een paar gezien, maar weet niet welke te nemen.

wie kan mij van advies voorzien, c.q. welke heb jij?

groeten roell
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik gebruik op mijn android, verkeer pro. Ik denk dat die ook wel op apple beschikbaar moet zijn.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik heb laatst flitsmeister gekocht (werkt alleen in NL) kun je pushberichten instellen voor de wegen waar je op gaat rijden zeg maar... hoe werkt verkeers Pro Hube?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Redelijk goed, je kan de wegen instellen waar je info over wilt hebben. Je hebt drie tabbladen, files, flitsers en weer (die laatste zie ik het nut niet echt van in, maar ok)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
flitsmeister is ook net zo... een dashboard met je favoriete wegen erop (zo kun je in 1 keer zien of ze op je favoriete wegen staan) en verder files, en de rest van de flitsers zeg maar...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Maar het verkeer pro is gratis op de android :p Net als Angry brids dat is. Dus wil dat nog niet zoveel zeggen voor de apple gebruiker :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
das wel handig dat zal ik ook eens downloaden! probeerde altijd op de goede momenten de radio aan te zetten maarja die geven ook niet alles he :p
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
je kan de wegen instellen waar je info over wilt hebben. Je hebt drie tabbladen, files, flitsers en weer (die laatste zie ik het nut niet echt van in, maar ok)

@Hube; Dat is juist wel handig, je kunt dan en weg uitzoeken waar het niet regent.. :p