Arie (nieuw)

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Ik heb sinds een week een IS220 D. Ik heb er een Ventura PowerBox op laten monteren waardoor het vermogen is gestegen tot 204 pk en 460 nm koppel.

Pluspunten: Motor, design, geluidsinstalatie, wegligging en de luxe.

Negatief: geen lendesteun op bestuurdersstoel, je hebt een week nodig om alle opties te begrijpen, nanny-functie op multimedia center.

Gr Arie
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Arie,

Welkom op Lexusforum en gefeliciteerd met de aankoop van een mooie auto. Ik heb zelf wel een lendensteun op de bestuurderstoel zitten, maar het zou kunnen dat dat specifiek aan het sport pakket is.

Voor een paar tientjes kan je een switch laten maken op het nav systeem waarmee je die nanny functie uitschakelt (Ik hoop dat je dat ook bedoelt). Het enige dat deze switch doet is het snelheids signaal onderbreken.

Verder welkom en ik hoop dat je je vermaakt op het forum.
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Hube zei:
Hoi Arie,

Welkom op Lexusforum en gefeliciteerd met de aankoop van een mooie auto. Ik heb zelf wel een lendensteun op de bestuurderstoel zitten, maar het zou kunnen dat dat specifiek aan het sport pakket is.

Voor een paar tientjes kan je een switch laten maken op het nav systeem waarmee je die nanny functie uitschakelt (Ik hoop dat je dat ook bedoelt). Het enige dat deze switch doet is het snelheids signaal onderbreken.

Verder welkom en ik hoop dat je je vermaakt op het forum.

Ik heb de uitvoering Bussines Tech dus daar zal het verschil wel in zitten. Ik zal eens contact opnemen met de dealer. Ik had wel op een andere site een handleiding gevonden om het zelf te doen maar daar waag ik me niet aan het is een lease auto en geen zin met een kapot dashboard te zitten.

Dank je voor je reactie
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat de kosten betreft, is het zeker de moeite waard dit door de dealer te laten doen. Zeker aangezien het om een lease auto gaat.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Hoi Arie ook van mij een hartelijk welkom.

wat hube zegt over de navi override, ik heb dat ook gelijk bij de aflevering laten doen, werkt top.
 

Loki

Hoort erbij
28 aug 2008
66
0
0
H? Arie,

Welkom op LexusForum.nl. Hopelijk zullen velen na je volgen!

Een Business Tech, da's dus voor gereduceerd tarieven geniet van Mark Levinson kwaliteit. Goede keus!

Zelf heb ik een Executive AUT6. ook met ML-installatie. Genieten!

Veel plezier met je auto.