Arme GS300? of 450H?

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
als die maar niet opeens weer te koop staat :p maar dan weet je iig wel dat een hybride auto veilig is bij een ongeval met water..
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Verzekeringswerk, en ach, mensen die dit soort wagens nieuw kunnen aanschaffen kunnen wel tegen een stootje :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ach, dat zeggen mensen ook over ons..... En is dat zo?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Voor jou meer dan voor mij :p Ik koop ze van 6 jaar of ouder :p

Maakt mij verder niets uit, geld interesseert met niet zo.
Ik weet wel dat als je een 450H koopt je fors leegloopt.

Ik ben iemand die een ander dat gunt :)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Tja. Ik meen dat wel, al is bovenstaand natuurlijk wat geinen tussen ons ;)


Ik vind het alleen maar tof als iemand door hard werken veel geld verdiend. Totaal niet jaloers op. Blijkbaar heeft diegenen een betere drive, meer motivatie, betere competenties, en noem maar op.
Of ik ben te lui, wil niet harder werken, heb geen competenties.
Bovenstaand de beide richtingen maar aan te geven.

Ik ben tevreden met wat ik heb en met wat ik krijg.

Nederland is vaak bekrompen, jaloers aangelegd. In nederland vragen ze zich af hoe ze iemand uit de auto kunnen krijgen om er zelf in te rijden, in de USA vragen ze hoe je dat gedaan hebt zodat ze het zelf ook kunnen! Boven het maaiveld uitsteken is not done in Nl.!



Maar goed, way of topic volgens mij :D





Dergelijke ongelukjes zijn natuurlijk wel ultieme kansen voor de handige harry's om een mooie wagen te krijgen en op te knappen. Of wagens voor onderdelen te krijgen.
Deze 450H niet, die gaat wel gerepareerd worden.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat denk ik ook. Mooie jonge kar, met wat waterschade. Zonde natuurlijk.

Maar wat betreft dat boven het maaiveld uitsteken, dat ben ik helemaal met je eens. Enne, jij doet het ook niet slecht met die mooie Lexus van je en je andere hobby ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik klaag ook zeker niet :)



Ik kijk wel vaker naar dit soort schade gevallen, dan uiteraard wel de IS 2nd gen. Ik kon zo al een bumper van een IS250 krijgen voor 150 euro, helaas verkeerde kleur.

Biedt ook mogelijkheden :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
blue-eyes zei:
Deze 450H niet, die gaat wel gerepareerd worden.

Dat betwijfel ik,

als de benzine motor draaide op het moment van verdrinken is de motor defect, vloeistofslag
interieur is volledig verziekt
alle electronische dingen moeten uit elkaar om te drogen, in de hoop dat alles nog werkt daarna.
exterieur zal de auto er ook niet fraaier op geworden zijn.
En de geur zal je ook neit zomaar kwijt zijn.

Stel je is voor hoeveel het kost aan onderdelen, spuitwerk en tijd. Dat is niet rendabel denk ik.


Maar goed, met een beetje mazzel krijg je er vissen bij... ;)




gr. koen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
KWP zei:
blue-eyes zei:
Deze 450H niet, die gaat wel gerepareerd worden.

Dat betwijfel ik,

als de benzine motor draaide op het moment van verdrinken is de motor defect, vloeistofslag
interieur is volledig verziekt
alle electronische dingen moeten uit elkaar om te drogen, in de hoop dat alles nog werkt daarna.
exterieur zal de auto er ook niet fraaier op geworden zijn.
En de geur zal je ook neit zomaar kwijt zijn.

Stel je is voor hoeveel het kost aan onderdelen, spuitwerk en tijd. Dat is niet rendabel denk ik.


Maar goed, met een beetje mazzel krijg je er vissen bij... ;)




gr. koen

precies, dat is denk ik (voor sommige!!!) het laatste waar je aan denkt als je te water raakt om meteen je motor uit te zetten! :eek:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Als oud automonteur kan ik iedereen zeggen: een onderzeeer repareren gaat niet lukken.(zo noemden wij auto's doe aan het zwemmen waren geweest.) Alleen plaatwerk kun je gebruiken. Gooi je mobiel maar eens in de afwasbak, die doet het ook niet meer. Ok ik heb een Sonim onderwatertelefoon voor op de boortorens (geen idee hoe ik moet praten onder water maar goed) maar alles wat elektronica is gaat gewoon kapot. Bekleding idem dito. We hebben het vroeger wel eens geprobeerd en de auto uit elkaar gehaald, op laten drogen in de spuitcabine maar het wordt nooit meer wat. En een GS 450H helemaal met alle techniek aan boord. Maar wel zonde zo'n wagen. Die willen wel met de kont kwispelen als je gas geeft. En dan lig je op deze kleine weggetjes erg snel in het water. :D
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
oke dus je kan beter de bruikbare onderdelen verkopen! :p kan je sparen voor een nieuwe!