Audio/media systeem veranderen

Ik heb ook een Lexus

Hoort erbij
2 apr 2023
79
73
18
De prijs verschikt per auto. Voor deze de gen3 GS450H waren veel modules nodig en iets meer werk dan stekkers pluggen.
Dus zeker vragen. De limiter werkt ook perfect en dan merk je ook wel dat er geen rommel ingebouwd is.
De snelheid was in de eerste instantie niet constant. Met Alieexpres spul was je dan klaar. Bij deze kon ik dat helemaal instellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
829
1
425
63
Ik ben vrijdag even langs gereden (uiteraard zonder de IS :cautious: want zonneschijn dus MX-5). Ik kreeg eenzelfde indicatie te horen: €1100 tot €1200. Ik had de IS dus mee moeten nemen want een AUX-ingang moet er wel op zitten. Maar ik vind dit bedrag erg stevig om het voorlopig niet te doen. Was het de helft geweest dan was de drempel een stuk lager. Maar dan kan ik ook een gromaudio oplossing overwegen. Carplay is de mooiste oplossing voor mij, maar eigenlijk wil ik dan Maps, Flitsmeister (Waze eventueel) en m’n muziek. Dat kan ook allemaal met Grom…
 

Ik heb ook een Lexus

Hoort erbij
2 apr 2023
79
73
18
Je kan het voor € 600,- zelf proberen.. maar om touch bediening te hebben zijn er best wat aanpassingen nodig. Ik heb de Grom ook gezien.. het blijft allemaal net anders natuurlijk als je het bestaande systeem wil behouden. Het is ook gewoon veel werk.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
829
1
425
63
Ik doe nog maar even niks, ik vind het (nog steeds) best aan de prijs, ook voor €600,- om eerlijk te zijn. Zelf inbouwen zou ik nog wel aandurven als het grotendeels plug & play is. Ik heb 25 jaar geleden regelmatig audio van voor tot achter zelf ingebouwd. Het is niet dat ik niet zonder kan. Daarbij heb ik het idee dat er ergens in de keten van fabricage tot montage "ruim voldoende" marge zit op dat soort spul. Ik denk dat als de prijzen in het begin van de keten lager zijn, dat je dan meer potentiële kopers over de streep trekt en per saldo heb je toch "winst". Zo bedien je meer klanten en biedt je de verkopers aan het eind van de keten meer kans om wat te verdienen omdat je meer producten verkoopt met (waarschijnlijk) meer verzoeken om inbouw van de apparatuur. Het blijft bij mij voorlopig bij window shopping tot het goedkoper wordt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Citrofiel1975

Ik heb ook een Lexus

Hoort erbij
2 apr 2023
79
73
18
Als je een audio in hebt, dan kun je daar natuurlijk makkelijk eeb BT dongle aanhangen die aan gaat als je de auto aanzet. Dan heb je alvast BT audio.