auto programmeren

ninosins

Nieuw hier
21 aug 2014
10
1
0
Goedendag mijn mede lexusliefhebbers.

Ik had voorheen een BMW. En een van de mooie zaken bij de bmw was dat er allerlei opties aan te zetten was via een bepaalde software. Iemand van het forum kon dan bijvoorbeeld de optie aanzetten dat de zijspiegels inklappen als de auto op slot gaat. Of coming home verlichting. Of dat de auto na het rijden op slot gaat (de deuren dan).
Kan dit bij de Lexus GS300 van 2005? Is er iemand op het forum die dat kan? En oh ja nu ik toch bezig ben. Ik wil mijn navigatie updaten...kost mij dit een dure navigatie dvd van de dealer of zijn er goedkopere oplossingen? Ja benzine is duur he dus je moet bezuinigen waar je kan :p
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
Werkt die software ook op een altezza? Lijkt me wel leuk om me spiegels en lichten te programeren...? Maar ben bang dat dat in '98 nog niet bedacht was
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Hallo Lexusrijders. Lees hier over Techstream. Ik heb ook Techstream, maar krijg het niet werkend. Hij vraagt steeds om een code in te voeren bij "New Key", om te registreren. Neem aan dat jullie dat ook hebben moeten doen? Of doe ik iets fout?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Moeilik te zeggen zo...in bepaalde gevallen heb je 'procedures' nodig om het aan de praat te krijgen, iets met generatoren enzo,,,
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Het lijkt nu wel te werken GPS-10. Hij wil nu verbinding maken met de auto, dat deed hij dus eerst niet. Ben op internet gaan struinen, en kwam daar tegen dat er een TIS code in de software op 1 staat, maar die moet op 0 staan. Na deze aanpassing lijkt het dus te werken. Er zijn nu ook een paar functies uitgeschakeld van Techstream die eerst wel aanwezig waren. Is natuurlijk afgescherm. Bedankt voor het meedenken!