Automatisch dimmende binnenspiegel

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Dit is standaard op de sport en executive en helaas niet verkrijgbaar op de normale uitvoeringen.
Wel zie ik dat amerika ze standaard heeft in de auto's, dus ben ik wel zo nieuwsgierig geweest om even te kijken of er niet ergens een kabeltje ligt in het middendakconsole.... Hier heb ik inderdaad een stekkertje gezien met een paar draadjes :D alleen zijn deze draadjes voor de spiegel?

Mijn vraag: Heeft er iemand met een sport/executive weleens zijn middendakconsole geopend (ik denk het niet)

Mocht dit wel de draadjes zijn, dan denk ik dat het kwestie is van draadjes verbinden....... en een originele spiegel.
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
toyota/lexus is idd wel van de voorbereidde kabelboompjes, dus de kans is groot dat het stekkertje er zit. even vragen of iemand even zn dimmende spiegel van het raam wil trekken...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nee niet gekeken, en ben ook niet echt van het lostrekken van mijn spiegel :) Wanneer we de bijeenkomst hebben kunnen we misschien ff samen kijken.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Inderdaad in de LS ligt ook een hoop voorbereid. me andere LS heeft geen stoelverwarming, maar de stekkers liggen gewoon klaar :!: Ik meen ook dat ik iets van traction control ben tegen gekomen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik heb even gekeken, dat draadje is voor antitheft systeem... er zit een kastje in het vakje waar normaal je zonnebril moet zitten... het gekke is o_O hij is niet eens aangesloten!!!! o_O volgens mij is het voor Canada moeten jullie voor de gein eens dat vakje openmaken
 

Djv

Nieuw hier
24 sep 2014
5
0
0
Maar kan je wel een zelfdimmende spiegel eenvoudig monteren? Ik bedoel, is er stroom voorbereid? Zag deze staan en het leek mij wel interessant.
 
Laatst bewerkt: