Autospuiterij

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Grrrrr. bij het achteruit rijden een paaltje geraakt. Paaltje stond slecht zichtbaar in een struik en het was donker, de parkeersensoren waren net te laat. (althans ik had geen tijd meer om te remmen)

Weet iemand een zeer goede autospuiter in de regio Hilversum, waarbij ze ook echt de kleur van de lak meten? De auto is 16 jaar oud, en ik wil geen kleurverschil.

Ik zie nu dat dit mijn 100ste post is.... die had ik anders voorgesteld ;-)
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
836
1
440
63
De kleur van de lak is 1, maar de kwaliteit van het spuitwerk is net zo belangrijk. Ik ken een onafhankelijk autoschadehersteller waarbij ik verschillende keren iets heb laten herstellen. Hij levert prachtwerk af, is niet de goedkoopste, maar zijn vakmanschap en mijn ervaringen uit het verleden zorgen er tot op de dag van vandaag voor dat ik een autoverzekering heb waarbij ik mijn eigen schadehersteller kan kiezen. Het kan me niet schelen dat ik daardoor een wat hogere premie heb: als ik (weer) een keer pech heb, wil ik dat hij de schade herstelt, niet een door de verzekeringsmaatschappij aangewezen schadehersteller...

Hij zit echter niet in de buurt van Hilversum. Bij interesse kan ik je de naam/contactgegevens in een PB doorgeven.
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Hallo D43m0n,

Bedankt voor je reacite, ik hoor graag welk bedrijf het is. De auto is dan wel oud, maar ik wil wel dat hij er perfect uitziet.

Wellicht komt er nog iemand uit mijn woonregio, met een goed adres.
 

Nestor

Nieuw hier
21 nov 2014
10
1
0
Mijn Lexus met een kleine schade aan de zijkant is perfect hersteld door Dennis Goedhart in Naarden.
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
@nestor, Naarden dat is lekker dichtbij. Heb je geen kleurverschil?