Aux kabel IS250

Brytje008

Hoort erbij
29 apr 2023
32
12
8
Goedemiddag,

Kan het zijn dat er verschil is in aux kabels qua volume van het geluid? Mijn aux kabel is kapot gegaan 2 weken terug, je hoorde ruis en geknetter door de speakers. Ik heb een nieuwe kabel gekocht van het merk Hama. Maar sinds die nieuwe kabel merk ik dat ik het volume bij sommige nummers veel harder moet zetten dan met die vorige kabel. Ook de kwaliteit van het geluid is minder. De vorige kabel had ik al jaren en was nog een stuk goedkoper ook dan de nieuwe, dus vind dat toch wel wat vreemd. Dus ik zit er aan te denken om misschien nog even een andere kabel te kopen. Maar herkend iemand dit?

Heeft iemand hier ervaring met een Fm transmitter, ik zit er namelijk aan te denken om dit is te proberen mocht dit zo blijven met die Aux kabel.
 

yeahello

Hoort erbij
1 mei 2023
47
39
18
Had er eerste een gekocht via bol.com, maar die was vrij snel stuk. Ook ruis en wegvallend geluid. Daarna eentje gekocht bij de Hema, zag hem in het rek liggen, tezamen met een verlengstuk aux -> iPhone daar gekocht en werkt perfect. Na aanschaf geen spijt van gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brytje008