Bass-box kraakt

LexusArnhem

Nieuw hier
15 sep 2011
11
0
0
Hallo leden,

Heeft iemand voor mij nog een bassbox in de aanbieding.
Die van mij begint te kraken. LS430 2001 ML-Audio
Van Andre rieu naar top-40 heeft hij niet overleeft. :D

Gr. Bart
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Succes met de reparatie! Mocht er iemand nog de geest hebben een HowTo te maken met pics, dan is dat uiteraard welkom :rulez: ;)
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Heb zelf een jaar lang vanwege een krakende subwoofer de boxen alleen in de 'voorbankstand' gehad, maar nu toch gekozen voor vervanging. Originele oplossing in de hoedenplank was me iets te duur, heb gekozen voor een woofer in de achterbak. Als ik de bagageruimte volledig nodig heb kan ik hem eenvoudig afkoppelen. Om precies te zijn: het is een 16 liter bassreflexbehuizing met Radion 8 woofer. Totale kosten: ? 181,40 bij Schut Car Systems in Arnhem.
 

TLRS

Hoort erbij
15 sep 2010
33
0
0
Het schijnt dat verticaal gemonteerde speakers wel eens wat willen gaan hangen en dan gaat de spoel raken. Los maken en 180 graden draaien wil dan wel eens helpen? Volgens mij een vandenHul tip..

Heb me nooit zo verdiept in het vervangen van foam randen maar ik zou wel altijd kiezen voor OEM materiaal om de juiste geluidsweergave te houden..
 

KREAM

Hoort erbij
2 apr 2018
56
6
8
Walkers musical suplies in Brunssum heeft dit probleem voor zowel een luidspreker als de woofer opgelost tegen een zachte prijs (2 jaar geleden). Mocht de beste man, tegen de tijd dat dit bericht gelezen wordt, met pensioen zijn. PM me dan even, grote kans dat hij het als hobby voortzet (hij is familielid van goede vriend).