begin niet aan xenon verlichting

spikymike

Nieuw hier
3 sep 2010
15
0
0
ik had een lexus is 200 gekocht met later ingebouwde xenon verlichting
maar na 5 maanden rijden in de auto is hij 2 weken geleden in de brand gevlogen
door sluiting in de verlichting
dus kijk uit met het kopen van niet orginele xenon verlichting
nu heb ik geen auto meer
ik ben wel weer op zoek maar nu naar een IS200 met compressor
als je er nog 1 weet laat het mij dan even weten

Met goed spul is het risico klein, er bestaat wel altijd een risico van brand, ook bij originele electronica.

Wel *** voor je man, sterkte ermee...

gr. koen

dit was ook een goed setje die je in je oude koplampen kon zetten
en het was netjes ingebouwd maar toch let er op
het is zo zonde van je auto als het zelfde gebeurd als bij mij
ik was gelukkig goed verzekerd zo niet ben je alles kwijt

Crap.. dat is jammer... heb zelf ook xenon in mijn vorige auto gehad en heb nooit problemen mee gehad... hoop dat je een is200 met compressor kunt vinden.. die zijn erg schaars.. kijk ook in duitsland en engeland (als RHD je niks uitmaakt...)

@Hube: volgens hem heeft ie de auto zo gekocht..

Het heeft opzich niks te maken met xenon verlichting, want daar is opzich niks mis mee. En gezien het de is200 is, dan zal het helemaal niet aan de inbouw liggen, want dat is 1 van de makkelijkste auto's waar ik ooit xenon in heb gebouwd. Wel kan ik zeggen dat er veel kwaliteitsverschil is in xenon verlichting, dus waarschijnlijk ligt het meer daaraan. MAar je hebt gewoon toevallig heeel erg veel pech, want meestal heb je alleen een kapotte lamp of ballast als we praten over en slechte xenon set.

op marktplaats word op het moment een witte aangeboden met tte compressor , je moet er wel van houden zit eel carbon op en andere tierelantijntjes zal kijken of ik de link kan vinden , en anders die van ivo dan ovide das ook een hele mooie maar zonder compressor

@ Lexus is 200 2.0 aut 2000 tte compressor!! uniek!!
http://link.marktplaats.nl/399502204
en wil je snel zonder compressor dan Lexus IS 300 3.0 Sport AUT 2004 Zwart, 129000 km http://link.marktplaats.nl/423016835

Nice find Joop! Die witte is net iets over the top... net iets... die stond een tijdje geleden er al op... toch?

ja klopt ik vind het ook iets te , maar goed er zitten heel veel mooie delen aan en dat uiterlijk kan je wel aanpassen

Hmm scheelt zich niet zoveel met elkaar in vermogen.. zal het koppel ook bijna overeen komen met elkaar?

misschien zal die met compressor iets hoger liggen... but I could be wrong...

Die gast van de Witte IS compressor wou toen mijn IS-F velgen kopen voor ?1000,- ofzo.

...een brandblusser is geen overbodige luxe in een auto. ik heb hem altijd bij me. Zeker in me dagelijkse auto, daar is niks meer origineel

ik heb die gast van die witte tte al gesproken maar op kenteken is het een zwarte
plus ik vind dat hij hem niet mooi heeft gemaakt net iets over de top
maar hij heeft ook niet de orginele onderdelen meer om hem weer orgineel te maken

en ik heb niet de xenon zelf ingebouwd
maar voortaan heb ik een bandblusser in de auto je weet het maar nooit

my gawd! wat een gave bak zeg! Als ik eindelijk mijn IS haal, dan hoop ik dat ie dan zo wordt.. zo heb ik het altijd al in me hoofd geschetst...

On another note... Dit topic gaat nu ver offtopic.. dit topic zal worden gesplitst als jullie spikymike verder willen helpen met zijn zoektocht... anders is het ONTOPIC! :X (Waar is de politie smiley when you need it... ;) )

spikymike zei:
ik had een lexus is 200 gekocht met later ingebouwde xenon verlichting
maar na 5 maanden rijden in de auto is hij 2 weken geleden in de brand gevlogen
door sluiting in de verlichting
dus kijk uit met het kopen van niet orginele xenon verlichting
nu heb ik geen auto meer
ik ben wel weer op zoek maar nu naar een IS200 met compressor
als je er nog 1 weet laat het mij dan even weten

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=484929&from=

da meen je nie is dat alle schade jonguh hoe mooie schade wil je dan nog hebben headlight unit rechts is verfikt maar goed had jij ng foto's van in het motorcompartiment heb de foto's gezien das gewoon een heel erg complete is heb je de radio zelfs laten zitten ?