Bekentenis afleggen

BlueyCT200

Actief
15 jul 2019
122
93
28
Ik moet iets bekennen. Ik ben gezwicht…

Gezwicht voor een auto waarvan ik altijd heb gezegd: “als er ooit vervanging moet komen voor mijn Lexus dan wordt het niet dit model…”

Tot afgelopen week…

Bij de tweejaarlijkse onderhoudsbeurt kreeg ik zoals gewoonlijk een auto mee die ik altijd vervloek en verguis. Maar ook eentje die, comfortabeler rijdt, meer power heeft, hoger zit, met meer safety features en nieuwere en modernere hybride techniek heeft. En die net als mijn CT200h ook heel zuinig is.

Manlief en ik keken elkaar tijdens een ritje in de leenauto aan en we zagen het in elkaars ogen. Het wordt tijd… tijd voor afscheid en tijd voor het verwelkomen van een andere telg in onze familie.

Welkom UX250h! Geboren in 2020 in een prachtige rode kleur. Eerst de wereld mogen verkennen in een ander land en daarna ergens in het oosten van ons land neergestreken. 38.000km lentes jong. Met allerlei extra’s en zo goed als nieuw.

We zijn, of beter gezegd, IK ben na jaren toch gezwicht. Met pijn in mijn hart ga ik afscheid nemen van de CT200h. Een auto die bijna 5 jaar in ons gezin, ruim 160k heeft geleefd en ons altijd probleemloos van A naar B heeft gebracht.

Na 2 CTs te hebben “versleten” wordt het nu tijd om voor mijn eigen versleten heupen en rug te zorgen en met een hogere instap de wereld te gaan verkennen.

Komt tijd komt raad zullen we dan maar zeggen… :-)

Ontzettend veel zin in om de UX te mogen verwelkomen en de nodige kilometers erin te gaan rijden. Lees graag de tips en tricks van de mede UX eigenaren!

Bijlagen

• 1c255f08-5a22-4706-b5d8-04115a306ba4.jpeg
    1c255f08-5a22-4706-b5d8-04115a306ba4.jpeg
    384,9 KB · Weergaven: 29
Gekocht in Zwolle 🙂. Wat gaaf in rood, die zie je niet veel.

Mijn vriendin vond de CT200 prachtig, maar was toch voor een UX250 uit 2020 gegaan. De CT waren vaak wat ouder en ook lager. Een hogere zit positie vond ze fijner. Ze heeft de auto een half jaar en dik tevreden ermee.

Jullie gaan hem vast heel fijn vinden. Ook is hij zuinig. Mijn vriendin rijdt er 1:18 tot 1:21 mee.

Heel veel veilige en mooie kms toegewenst ❤️!

• Geweldig
Waarderingen: BlueyCT200
Prachtige kleurstelling! 👌 Kudo’s voor de kleur!
Die spiegels zijn de kers op de taart.

Veel plezier!

(En nu je nickname aanpassen 🤭)

• Geweldig
Waarderingen: BlueyCT200