Belgi? !!

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Hallo allemaal,

Ik ben Yves en kom uit het apenland... Belgi?. :( Ik rij sinds een paar jaar met een 2de generatie GS300. :rulez:

Groeten,

Yves
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Thanks.

Uitvoering... ik zou het niet weten. De wagen kwam met zwartkleurige stoffen zetels en zonder elektrisch schijfdak.

Ik heb er ondertussen een zwart lederen interieur ingezet. Is een pak mooier. :D

Wat mijn wagen mist:
- verwarmde voorzetels met geheugen (niet erg, ik ben de enigste die er mee rijd)
- navigatie (niet heel erg, die is toch achterhaald)
- elektrisch schijfdak (wel spijtig...)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Yves,
:hi: Welkom op ons forumpje :)

Leuk zo'n GS300!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dakje zou inderdaad wel prettig zijn, dat mis ik ook ;)

Ik heb er ondertussen een zwart lederen interieur ingezet. Is een pak mooier.
Netjes! Laten stofferen of ergens een interieur op de kop getikt?

Enne, foto's mogen uiteraard! :rulez:
 

YviE

Actief
27 dec 2011
290
1
0
Ik wou een topic maken met wat foto's maar al mijn foto's zijn in 800x600. Dus nog even wachten. ;)
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Hey Yvie, eindelijk het LF gevonden. dan kunnen we nu gewoon in het NL's praten dan dat we doen op CL.


800x600 is een prima maat voor op het forum. Ik zou dr niks aan doen. Zeker Photobucket??

1270759413477.jpg


1270759413583.jpg



:hi: :hi: :hi:
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Ik ben ook Belg en ik juich het echt toe dat iemand een auto koopt om z'n intrinsieke kwaliteiten voor ??n keer, en niet voor zijn imago. De wegen in Belgi? zijn gewoon verpest met al die logohoeren met hun 118d van de Bayerische Mazout Werke GmbH.

Bovendien ziet uw auto er na 10 jaar nog echt verfijnd uit, geen erm... "auto uit Sint Jans Molebeek" :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Yvie, 800x600 moet geen probleem zijn.. wel moet je op dit forum niet de normale
 

Esteban