[Belgie] - Lexus IS300 sportcross

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
TE KOOP: Lexus IS300 sportcross, zwart met beige leder interieur.
Bouwjaar 2003
Foto's:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dit is een zeldzame wagen in zeer goed staat, rijdt zalig en is zeer snel. Met onderhoudsboekje. 147000km, Automatische versnellingsbak met E shift op het stuur, cruise control, automatische lichten, schuifdak, getinte ruiten, centrale vergrendeling, startonderbreker, leder interieur, verwarmde zetels, neerklapbare achterbank, 6 CD lader in dashbord, xenon lichten met automatische hoogte regeling, elektr en zelfdimmende spiegels, ABS, ESP . . .
prijs: ?7700

ModEdit: Foto's gefixt, deden het niet direct.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Lexus IS300 sportcross

Goedgekeurd onder voorbehoud.

Check de forumregels (punt 5 en 6). Graag je bericht aanpassen. Thanks! :rulez:
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Re: Lexus IS300 sportcross

Weinig belangstelling :(

Voor forumleden kan er een mooie prijs gemaakt worden :)
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
Re: Lexus IS300 sportcross

:O zo weinig, er zijn momenteel 7 is 300 te koop in Belgie ( kapaza ) allemaal tussen 8 en 13000 euro.
die laatste is wel overdreven, denk gewoon dat zware motoren voorlopig moeilijk te verkopen zijn.
zeker in Belgie met de nieuwe biv belasting
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Re: Lexus IS300 sportcross

Lexus is300 zei:
:O zo weinig, er zijn momenteel 7 is 300 te koop in Belgie ( kapaza ) allemaal tussen 8 en 13000 euro.
die laatste is wel overdreven, denk gewoon dat zware motoren voorlopig moeilijk te verkopen zijn.
zeker in Belgie met de nieuwe biv belasting

Ja, idd, zo weinig, zelfs voor export moeten ze hem niet hebben :( voor nog veel minder . . .
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
De IS300 begint in mijne weg te staan, mshn gaat hij toch richting export.

Als er iemand een gek bod wil doen, het is de moment :O
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
ik zou hem heeeeel graag van je willen kopen maar finacieel kan ik ff geen 2lexusen hebben.
ruilen?????? ;) tegen een is200 sport die verkopen zich als zoete broodjes
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
slippernick zei:
ik zou hem heeeeel graag van je willen kopen maar finacieel kan ik ff geen 2lexusen hebben.
ruilen?????? ;) tegen een is200 sport die verkopen zich als zoete broodjes

Als een 200 toch gemakkelijk verkoopt, kan je jouw 200 verkopen en dan mijn 300 kopen :rulez:
 

Fred

Nieuw hier
6 mrt 2011
7
0
0
Na een paar jaar zonder Lexus ben ik met weer aan het orienteren op de aankoop van een mooi exemplaar en daarom zou ik voor deze auto zeker belangstelling hebben.

Ben alleen niet goed bekend met het import-gedoe als je een Belgische auto in NL wil invoeren en op kenteken wilt zetten. Laatste lijkt me geen groot probleem te kunnen zijn, maar weet iemand wat er voor deze auto aan BPM betaald zou moeten worden (of waar ik dat kan vinden) ?
 

Fred

Nieuw hier
6 mrt 2011
7
0
0
Bedankt voor de tip !

Ik had het idee dat BPM op een auto uit 2003 vrijwel niets zou zijn, maar in het gunstigste scenario toch een kleine 1400 euro toch nog. En dan moet hij nog gekeurd, op kenteken etc.

Of het interessant is zal staan of vallen met de mogelijkheid om te komen tot een prijs die voor beide partijen acceptabel is. Heb daarom inmiddels de verkoper een bericht gestuurd..... wordt vervolgd.

Groeten,
Fred
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
JDB zei:
slippernick zei:
ik zou hem heeeeel graag van je willen kopen maar finacieel kan ik ff geen 2lexusen hebben.
ruilen?????? ;) tegen een is200 sport die verkopen zich als zoete broodjes

Als een 200 toch gemakkelijk verkoopt, kan je jouw 200 verkopen en dan mijn 300 kopen :rulez:


Da's een goeie :). Mijn IS200, weliswaar geen Sport, staat al een half jaar te koop hier. Je zou denken dat hier wel liefhebbers zitten die graag een auto van een liefhebber kopen maar er komt er nog niet eens eentje kijken, laat staan kopen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik verder enkel de auto voor de deur te koop had staan en op een regionaal forum.
Marktplaats e.d. heb ik nog geen zin in gehad want ik verkoop de auto het liefste aan een liefhebber en ik heb ook geen trek in al die telefoontjes/mailtjes met onzinbiedingen.
Die figuren die gokken er enkel op dat de verkoper om geld verlegen zit en uit wanhoop toehappen. Ok, hun recht om te proberen natuurlijk.
Ook hier en op andere merkgebonden autofora merk ik dat er mensen zijn die voor een eurocent op de eerste rang willen zitten en dan vaak een auto van een liefhebber die op een forum aangeboden wordt enkel qua prijs vergelijken met een willekeurige goedkope op Markplaats.

@Fred: Invoeren stelt niet zoveel voor. Als je alles zelf doet laat dan wel de BPM-berekening door http://www.autotelex.nl/products/autoimport via internet doen. Dan krijg je geen discussie bij de RDW/douane.

Ik heb ook al een auto ingevoerd, niet omdat ie goedkoper was maar omdat die naar mijn zin was.
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Fred zei:
Bedankt voor de tip !

Ik had het idee dat BPM op een auto uit 2003 vrijwel niets zou zijn, maar in het gunstigste scenario toch een kleine 1400 euro toch nog. En dan moet hij nog gekeurd, op kenteken etc.

Of het interessant is zal staan of vallen met de mogelijkheid om te komen tot een prijs die voor beide partijen acceptabel is. Heb daarom inmiddels de verkoper een bericht gestuurd..... wordt vervolgd.

Groeten,
Fred

Mail beantwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.