Ben weer terug

zjelko

Actief
9 aug 2020
220
176
43
Hallo allemaal. :)

Ik ben er weer, na een uitstapje naar een Honda en toen een RAV 4 ben ik nu bijna de eigenaar van een 2017 Lexus RX 450H. Volgende week ga ik hem ophalen. Heb 2 x een uur proef gereden en de 309 PK voel ik niet echt (hij is uiteraard niet traag( maar zijn geen koppel beulen maar wel zoevende vliegende tapijten.
Ik heb wel foto's maar nog niet op deze Macbook om er even snel op te zetten. Fijn om weer terug te zijn.

Welkom terug🄳! Ik kom ook vanaf een RAV4 naar Lexus, maar mijn auto geschiedenis is nogal wispelturig. Ik heb 2 RAV4 en 2 RX gehad oa. De RX uit 2016 die ik had, kijk ik nog steeds met weemoed naar terug. Dat was een hele fijne auto. Ik denk wel dat je er veel plezier aan gaat beleven aan je RX. Welke uitvoering heb je gekocht? En ik ben benieuwd naar de fotos!

Welkom terug! Heeft geen jaar geduurd, toch mooi, die aantrekkingskracht van Lexus.....;)

Veel plezier met de RX, geniet ervan!

Hallo allemaal. :)

Ik ben er weer, na een uitstapje naar een Honda en toen een RAV 4 ben ik nu bijna de eigenaar van een 2017 Lexus RX 450H. Volgende week ga ik hem ophalen. Heb 2 x een uur proef gereden en de 309 PK voel ik niet echt (hij is uiteraard niet traag( maar zijn geen koppel beulen maar wel zoevende vliegende tapijten.
Ik heb wel foto's maar nog niet op deze Macbook om er even snel op te zetten. Fijn om weer terug te zijn.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Mogelijk een tip wanneer je de auto wat feller zou willen maken:
Ik heb 2 jaar met mijn prachtige 2020 RX450h gereden, maar omdat ik gewend zijnd aan sportieve auto's toch maar niet kon wennen aan de erg "relaxte" gaspedaal respons heb ik er een zgn "Pedalbox" op gemonteerd. Dat is elektronisch kastje wat je in de gaspedaal kabel aansluiting tussen stekkert (stekker van gaspedaal losnemen en de kabel van de pedalbox tussen stekkeren, zitten passende originele stekkers aan) en die het gaspedaal signaal versterkt met keuze uit 24 zelf in te stellen keuze stappen.

Dit levert geen extra vermogen op, maar maakt de gaspedaal respons veel levendiger/ sneller (je kan dus zelf instellen hoeveel extra respons je wilt), dit heeft er voor mij voor gezorgd dat ik de auto wat dat betrof een stuk prettiger vond., de auto wordt er echt sneller door zonder enig nadeel.
Heb het bij verkoop uit gehaald en aan een andere RX450h eigenaar verkocht die exact dezelfde "klacht" had die er erg tevreden mee is..

Ook heeft de Pro versie (er zijn van het merk dat ik gebruikte 2 versies) een mogelijkheid om het gaspedaal met druk op de knop op de bijbehorende AB of in de app op je mobiel (je kan ook bedienen met een app) uit te schakelen.
Dat is mooi meegenomen extra diefstal beveiliging want er kan dan geen gas meer gegeven worden..dat is vrij lastig wanneer je een auto wilt stelen..

Ook heeft de Pro versie (er zijn van het merk dat ik gebruikte 2 versies) een mogelijkheid om het gaspedaal met druk op de knop op de bijbehorende AB of in de app op je mobiel (je kan ook bedienen met een app) uit te schakelen.
Dat is mooi meegenomen extra diefstal beveiliging want er kan dan geen gas meer gegeven worden..dat is vrij lastig wanneer je een auto wilt stelen..
O dat laatste is wel handig! En dief heeft geen tijd om uit te zoeken waar het door komt dus gaat een (auto)deurtje verder.
Die Pro versie kost 'maar' 289 (voor mijn IS300h). Valt me nog mee.
Werkt die app via BT of wifi?

Laatst bewerkt:
ChatOn image.jpeg

• Leuk
Waarderingen: er!k en HondaFan