Benieuwd wat ik van jullie kan leren

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Flocare

Nieuw hier
23 jun 2025
6
22
3
Hoi allemaal. Sinds vorige week heb ik mijn nieuwe Lexus LBX Relax mogen ontvangen. Een heerlijk rijdende auto. Qua ruimte heb ik veel moeten inleveren (ipv Mercedes C) maar omdat ik niet meer zoveel rij is dat geen probleem. Ik moet nog wel erg wennen aan de uitgebreide bediening, maar dat is wel weer spannend om te doen. Eerste km al gereden (4.4/100).wat een lol kan je beleven zeg met een nieuwe auto

1000022465.jpg

Inderdaad een prachtige wagen, helemaal zwart. Ik heb de achterramen laten blinderen om met even iets anders te zijn 🤪

Het is inderdaad een kleine auto maar wat mij opviel is de enorme luxe dat het heeft en toch bij het rijden aanvoelt als een limousine. Het kleinere formaat vind ik geen probleem omdat ik vaak alleen rijd. Ik heb deze keer voor een geheel zwarte auto met zwart leer gekozen en een zwarte hemel

Welkom! Leuk om iemand met een LBX te mogen verwelkomen. Volgens mij zijn er hier nog niet veel leden met zo’n auto. We zijn benieuwd naar je ervaringen!

• Leuk
Waarderingen: Flocare