Bericht uit de USA.

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Hier een kleine bijlage van mij vanuit de USA California near Disney.

Zaterdag de 23ste vetrokken naar de USA voor 8 dagen Anaheim (LA) en 10 dagen Las Vegas. Zaterdag zijn we om 4:10 uur opgestaan om vervolgens om 5.30uur te vertrekken naar Schiphol en om 7.20 uur het eerste vliegtuig te pakken richting de USA via London. Om 22.00 uur NL tijd landde we op LAX in de USA om vervolgens er nog ruim 1.5uur over te doen voordat we de bus konden pakken richting het autoverhuurbedrijf. Daar de auto opgehaald (2010 Jeep Grand Cherokee). Rit gemaakt van 45min naar het hotel en toen ingecheckt, boodschappen gedaan en wat te eten gekocht om vervolgens om 4.15 uur NL tijd naar je bed te gaan. Zaterdag dus kompleet verbruikt om te reizen.
Zondags naar het NHRA Museum en Pomona Raceway geweest dus de dag had als thema Dragracen en savonds lekker makelijk gegeten bij de KFC.
Maandag naar Carson Toyota, Scion and Lexus geweest om parts te bestellen voor de 2GS ;) want dat scheelt gewoon een berg geld vergeleken met NL daarna lekker wezen shoppen in de Buena Park Mall en Disney Downtown om vervolgens savonds lekker te gaan eten in de Outback Steakhouse, ja dat is Australie's ja en echt super goed eten.
Dinsdag was de dag dat we naar Chip Foose zijn geweest en wat kan die man mooie dingen bouwen zeg niet normaal. Chip was dus in ze shop bezig met ze '69 Mustang, een Impala van een klant en nog wat dikke voertuigen die een make over kregen. Daarna richting een Shopping mall in Irvine waar we ruim in gekocht hebben en savonds bij de Panda Express(soort Chinees eten) gegeten te hebben.
Woensdag de parts bij Carson opgehaald en door gereden naar Hollywood en Universal Studies Citywalk. In de Citywalk staan praten met een Limodriver die een Ford Exursion Limo had die 200inch 8O verlengt was en de Exursion is opzich al een grote auto laat staan in tripple stretched Limo. sAvonds bij een lokale hamburgerketen gegeten en daar na lekker naar het Hotel gegaan en lekker gechilled in de hotelkamer.
Donderdag was de dag voor West Coast Customs van MTV's Pimp My Ride en de WCC show van Discovery Channel. Hier heel wat dikke foto's gemaakt van alle auto's die ze ooit gemaakt hebben en daar gewoon voor de deur staan en stoffig staan te zijn. Daarna zijn we naar Six Feet Under gereden en dat is de tattooshop van Corey Miller ja DE Corey Miller van LA INK. Corey is jaren gelden deze shop gestart voordat die bij LA gevraagd werd. Gelukkig was die aanwezig en hebben we ff staan ouwe hoeren over LA Ink, Amsterdam omdat die daar wel is is geweest voor een tattoo beurs en amper naar ze Hotel kon komen omdat die zo stoned was als een garnaal ;) . Foto met Corey gemaakt en nog wat Tshirts gekocht en een paar gesingeerde kaartjes meegenomen voor mijn Tattoo shop waar ik vaak kom. Daarna naar Irwindale Speedway gereden want daar was een technische keuring voor de Dragraces van die avond en daar ook dikke Foto's gemaakt van wat deelnemende "straatlegale" auto's. Full slicks is volgens mij al niet straatlegaal maar ja ach he het regent hier 20dagen per jaar. Dus kan je die gok wel nemen om op Full Slicks te rijden.
Morgen(vrijdag) als afsluiter nog wat shoppen en naar een NHL IJshockeywedstrijd van de Anaheim Ducks tegen de New Jersey Devils en dan zaterdag 225mile rijden richting Las Vegas.

Verdere update komt volgende week als ik in Las Vegas zit en de foto's komen als ik terug ben van de Trip.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
damn! Leuk verhaal zo! ik ben jaloers! :smile: Ben benieuwd naar de verdere foto's! Nog een fijne vakantie toegewenst!
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Ja en ik ga zo naar bed.

Nope Corey heeft niks gedaan op mijn lichaam, hij was al druk bezig met iemand anders en de rest van de week zat die ook al vol. Dr is een kans dat ik wel iets laat zetten maar dat zal dan pas volgend jaar zijn door hem. hij komt misschien volgend jaar ff naar NL. :smile: Hij heeft wel 2 kaartjes getekend en we staan op de foto met hem. wat een chille man is dat zeg. :worship:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Amai, een vermoeiende vakantie zeker?? :llol: :llol:

Dat is ook iets wat ik niet begrijp, als je naar verschillende autoshow kijkt waar ze voor (zogezegd) klanten wagens bouwen, dat je die in latere afleveringen inderdaad gewoon op de parking of garage ziet staan??!!

Bij LA ink zou ik ook wel eens binnen willen springen, kunnen ze mijn tattoo verder uittekenen en zetten 8)

In elk geval denk ik dat jou route ginder bij veeeeeeeeeeeeeele op een lijstje staan zenne..... :worship:
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Ja heel vermoeiend. :smile:

Bij Foose stond een klante auto die opnieuw een make over kreeg. Het was een auto die Foose bij Boyd Coddington had gebouwd toen die daar nog werkte en de eigenaar wilde nu wat dingen veranderd hebben dus dan ga je naar Foose. En ja Chip is zijn carriere begonnen bij Boyd. :winke:
Bij WCC stonden wel auto's die ze voor klanten gebouwd hebben maar die staan daar gewoon voor de deur en zelfs achter weg te rotte. Althans hier rot niks weg maar staat wel te verwaarlozen zeg maar. Kompleet onder het stof en zand en weggeduwd in een hoekje.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Erick zei:
Ja heel vermoeiend. :smile:

Bij Foose stond een klante auto die opnieuw een make over kreeg. Het was een auto die Foose bij Boyd Coddington had gebouwd toen die daar nog werkte en de eigenaar wilde nu wat dingen veranderd hebben dus dan ga je naar Foose. En ja Chip is zijn carriere begonnen bij Boyd. :winke:
Bij WCC stonden wel auto's die ze voor klanten gebouwd hebben maar die staan daar gewoon voor de deur en zelfs achter weg te rotte. Althans hier rot niks weg maar staat wel te verwaarlozen zeg maar. Kompleet onder het stof en zand en weggeduwd in een hoekje.

Ja inderdaad, Chip is daar ooit begonnen. Boyd kon achteraf zijn bloed wel drinken, zeker als er personeel van hem naar Chip ging.....
De hot Rod Shop van wijle Boyd, bestaat die nog?? Dacht dat een tijdje na zijn dood enkele jaren geleden de shop dicht ging of verkocht was en dat enkel de velgenafdeling nog bleef ??

Is dik zonde dat er alles maar staat te staan....
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
zo gaaf erick! in levende lijve is toch anders als via een kasje kijken :D have fun daar ;)
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Gisteravond naar me aller eerste NHL IJshockey game geweest, De Anaheim Ducks vs New Jersey Devils. Jammer genoeg hebben de Ducks verloren met 1-2 maar de sweer was super en die Scheepstoeter is focking hard. :D Die wordt namelijk gebruikt als de spelers opkomen en als de Ducks een goal hebben gemaakt. Het enige wat ik miste was het commentaar wat je normaal wel op TV hebt maar dus niet in het stadion.

Verlopig zal dit ook mijn laatste bericht zijn omdat ik in Anaheim 5dollar betaalde voor de hele week voor me WIFI maar in Vegas 8dollar per dag en ik ben daar 10 dagen dus reken maar uit. :sad:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
leuk hoor , neh geweldig zo'n fokking gave vakantie je ben dus all helden zo'n beetje tegen gekomen whhahahaha wat een kick zeg veel plezier nog daaro en doe kat von D nog ff een kleffe lebber van ons whahahah
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Zo 4dagen SEMA zitten erop voor mij. Ik heb geen poten meer over. Het is nu 13.50uur lokale tijd en ik zit op me hotelkamer met me voetjes in de lucht en dat is echt een verademing. We hebben een hoop dikke auto's gezien maar de new Camero was de auto van de show. Iedereen had wel een versie van de Camero staan in verschillende kleuren en bodykits. Vanavond lekker uiteten zoals elke avond en dan nog tot Dinsdag nog lekker de toerist uithangen.

New Camero met Pontiac Firebird Body.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Twin turbo Viper.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gaaf!!!!!!
Lees je topic net (was ff weg). Echt geweldig dat je op SEMA bent! Heb je de Lexi nog gezien?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
niceee... ben benieuwd naar je uiteindelijke verslag met meer foto's! :p