Beste wensen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Ik heb zo snel niet zo'n mooi plaatje maar wil toch iedereen een fijne Kerst en Jaarwisseling wensen en een goed en gezond 2013 met veel fijne kilometers.

Ook van uit melderslo wil ik iedereen een hele fijne kerst wensen en natuurlijk gelijk ff een een gelukkig nieuwjaar.
Dat we nog maar lekker van ons merkje kunnen genieten.

Ook vanuit Nieuwleusen, iedereen hele fijne dagen toegewenst, :rulez: en dat we mogen blijven genieten van onze Lexus, groetjes aan iedereen.

En tevens vanuit het pitoreske Krimpen aan de Lek wens ik iedereen hele fijne dagen toe

Bij deze wil ook ik, iedereen fijne feestdagen wensen, en een gezond en gelukkig 2013.

Voor iedereen fijne kerstdagen en dat 2012 een jaar mag zijn waarin alles gaat zoals je dat graag zou willen!

Fijne dagen en een prettig nieuwjaar ...

Valt me wel een beetje tegen Hube.. geen Lexus in de kerstplaat.... ;)

Niet eens het logo...

Tsja, het komt nu toch wel echt dicht bij! Voor jou en je gezin ook een geweldig 2013, Hube!

En natuurlijk voor alle andere forummers en hun gezinnen ook!

even wachten nog...... maar toch vanaf mijn werkplek onder de rook van de rotterdamse haven en straks de kruitdampen....iedereen een prachtig uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

De beste wensen en voor een ieder nog meer gezondheid, geluk en voorspoed als ik mijzelf al toegewenst hebt