Bestel procedure ct

Greg

Nieuw hier
18 nov 2015
4
0
0
Beste leden,

Mij nieuwe CT 25th is in bestelling bij lexus den haag. Nou heb ik al verschillende verhalen gehoord van verschillende verkoper over de gang van zaken.
mijn vraag is hoe gaat de proceduren in zijn werk vanaf het moment dat het lease contract is ondertekend en goed gekeurd door de lease maatschappij.
In mijn geval "Lexus financial services" om duidelijker te zijn wat ik bedoel geef ik even een voorbeeld van ??n van de verhalen die mij verteld is.

Contract goed gekeurd en de auto is besteld bij de dealer (lexus Den Haag)
Auto wacht op binnenkomst bij dealer (1 dag)
Auto word op kenteken gezet (2 tot 3 dagen)
Auto wacht op transport naar de leer inbouw (nappa leer)
Auto Staat in de rij te wachten tot hij aan de beurt is (2 tot 4 weken)
Auto wacht op transport terug naar de dealer(2 tot 3 dagen)
Extra opties worden geplaatst led lampen andere velgen en banden. ( 2 tot 3 dagen)

Iemand ervaring hoe het in zijn werk gaat. ik heb namelijk al meerderen verhalen gehoord en als je die tijden bij elkaar op telt kom je nooit aan de 2 tot 4 weken die mij beloofd is.
wachten is niet leuk.. maar hoort bij een nieuwe auto maar ik zou wel graag een realistische schatting willen weten.

Bedankt alvast
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Dat zou Lexus DenHaag je prima moeten kunnen vertellen , die verkopen er nog snel een aantal voordat volgend jaar de bijtelling hoger zal zijn
 

Greg

Nieuw hier
18 nov 2015
4
0
0
Dat ben ik helemaal met je eens.. en denk ook dat je gelijk hebt. Het is ook niet mijn bedoeling lexus denhaag zwart te maken.. maar ik heb nu meerdere verhalen gehoord en die wil ik graag naast de ervaringen hier op t forum leggen. Vandaar de vraag